Ikki
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:19, 16 Sty 2009 Temat postu: Suiton |
|
|
Perfekcyjne opanowanie żywiołu - 100h treningu + ranga A. Perfekcja daje o połowę krótszy trening technik, które perfekcji nie wymagają.
Gufuu Suika no Jutsu
Gufuu Suika no Jutsu jest techniką wiatru jak i wody. Do tego Jutsu potrzebne są dwie osoby. Aby wykonać technikę jedna osoba musi potrafić technikę Rasengana i posiadać naturę czakry wiatru, a druga musi potrafić technikę Suiton, Hahonryuu.
Ranga technik: S
Czas nauki: 70h
S - 7% oraz perfekcja Suiton
Suiton, Hahonryuu
Można powiedzieć, że jest to wodny odpowiednik Rasengana.
Ranga technik: A
Czas nauki: 75h
A - 10% S - 5% oraz perfekcja Suiton
Suiton, Mizuranppa no Jutsu
Prosta technika Suiton, jedna z niewielu niewymagająca wody. Po zawiązaniu pieczęci wykonujący zbiera chakrę w ustach, przemienia ją w wodę, a następnie wypluwa w postaci małego, wodnego strumienia.
Ranga technik: C
Czas nauki: 15h
C - 3% B - 2% A - 1% S - 0.5%
Suiton, Sensatsu Suishou no Jutsu
Kolejna technika do której potrzebna jest woda, jednak w tym przypadku, musimy na niej stać lub musi ona być o krok od nas. Po zawiązaniu pieczęci, wykonujący tupie nogą w kałużę. Cząsteczki wody unoszą się wtedy w powietrze i po chwili zmieniają się w kilkadziesiąt wodnych igieł, które z wielką prędkością atakują wskazany cel.
Ranga technik: B
Czas nauki: 29h
-10 igieł- B - 3,5% A - 2,5% S -1,5%
Suiton, Mizu Bunshin no Jutsu
Technika polega na stworzeniu swojej replikacji z wody. Posiadają one ułamek wytrzymałości ich twórcy, potrafią korzystać z Nin-, Tai- i Gen- Jutsu, takiego jak wykonawca techniki. Aby powstały wymagają źródła wody oraz zawiązania paru pieczęci.
Ranga technik: B
Czas nauki: 29h
1 klon: B - 2% A - 1% S - 0.5%
Maks. 10 klonów na turę
Suiton, Mizuhame Nabara no Jutsu
Po zawiązaniu kilku pieczęci użytkownik wypluwa z ust kleistą wodną substancje, która unieruchamia wszystko do czego się dotknie.
Ranga technik: B
Czas nauki: 32h
B - 4% A - 3% S -2%
Suiton, Suikoudan no Jutsu
Technika polega na stworzeniu z wody w pełni kontrolowanego przez wykonującego strumienia, dzięki czemu technika jest bardzo celna. Wymaga zawiązania paru pieczęci i znajdowania się w pobliżu wody.
Ranga technik: A
Czas nauki: 40h
1 strumień: A - 2% S -1%
Suiton, Mizukuri no Jutsu
Technika polega na zgromadzeniu wody w dłoni, która błyskawicznie formuje się w twardy miecz, bardzo dobrze nadający się do walki. Wadą "Techniki Wodnego Miecza" jest to, że cały czas trzeba koncentrować na mieczu chakrę, aby się nie rozpadł, jednak jakość tego miecza rekompensuje to. Gdy użytkownik straci kontakt z mieczem, miecz rozpada się.
Ranga technik: B
Czas nauki: 32h
B - 1.5% A - 1% S - 0.5%
Suiton, Mizumuchi no Jutsu
"Technika Wodnego Bicza", jak sama nazwa wskazuje polega na wytworzeniu z wody wodnego bicza, którym może posługiwać się, niestety, tylko wykonawca. Podobnie jak przy technice Suiton, Mizukuri no Jutsu chakra musi być ciągle wysyłana, aby bicz nie rozpadł się. Wodnym biczem można unieruchomić przeciwnika. Otrzymuje on wtedy stan "unieruchomiony", ale nie otrzymuje obrażeń.
Ranga technik: B
Czas nauki: 32h
B - 1.5% A - 1% S - 0.5%
Suiton, Suiei no Jutsu
Technika polega na wytworzeniu z wody fali, którą możemy dowolnie sterować. Fala nie jest za duża - jej głównym zastosowaniem jest szybki transport, poprzez serfowaniu po niej, ale można też np. cisnąć ją we wroga. Wymaga kilku pieczęci i znajdowania się blisko wody.
Ranga technik: A
Czas nauki: 45h
A - 5% S - 3%
Suiton, Suigadan no Jutsu
Technika polega na stworzeniu z wody wodnych wierteł, które atakują z ziemi, zazwyczaj z kilku stron, i przebijają cel na wylot. Wymaga zawiązania paru pieczęci oraz tego, aby cel znajdował się bardzo blisko wody, najlepiej, żeby była bezpośrednio pod nim. Technika ma bardzo wysoką skuteczność jak na jej wymagania.
Ranga technik: A
Czas nauki: 40h
1 wiertło: A - 2% S - 1%
Suiton, Suirou no Jutsu
"Technika Wodnego Więzienia. Wymaga bardzo bliskiego kontaktu z wrogiem. Polega na skupieniu wody w postaci kuli, w której zamykany jest wróg. Po uwięzieniu, cel nie może się poruszać, ale za to wykonujący musi trzymać rękę cały czas w wodnej kuli. Wymaga zawiązania kilku pieczęci i znajdowania się blisko wody.
Ranga technik: B
Czas nauki: 35h
B - 5% A - 4% S - 3%
Suiton, Tatsumaki no Jutsu
Technika wielofunkcyjna, polegająca na stworzeniu wiru z wody. Wiru można użyć na wiele różnych sposobów: można się nim otoczyć, aby blokować ataki i odpychać lub ranić wszystkich naokoło, można go skierować na wrogów w wiadomym celu lub można umiejscowić go w dolnych partiach naszego ciała, aby służył nam za narząd ruchu - odpychająca się od ziemi woda, wspomagana chakrą, może unosić się kilka metrów wraz z nami nad ziemią, przez co możemy w ten sposób uciec przed atakami. Poruszając się w sten sposób nasza szybkość wzrasta 1.5x.
Ranga technik: B
Czas nauki: 37h
B - 5% A - 4% S - 3%
Suiton, Daibakufu no Jutsu
Technika polega na wytworzeniu wielkiego wodnego tornada, które zalewa całe pole bitwy. Obszar tej techniki jest gigantyczny w porównaniu z innymi. Technika nie należy do wykonywanych szybko, ale jednak nie jest też powolna. Wymaga zawiązania tylko kilku pieczęci, Po tej czynności wytwarzamy z chakry okrąg dokoła siebie, z którego leci coraz to tworzona woda.
Ranga technik: A
Czas nauki: 45h
A - 6% S - 4%
Suiton, Daibakaryuu no Jutsu
Technika polega na wytworzeniu na wodzie wodnych wirów, które wciągają przedmioty i osoby do środka. Aby wykonać technikę, trzeba przyłożyć dłonie do wody i wysłać w nią chakrę. Chakra następnie zaczyna się kręcić, wprawiając w ruch wirowy wodę. Technika trwa tak długo, jak chce użytkownik lub tak długo, gdy woda nie zniknie.
Ranga technik: A
Czas nauki: 40h
1 wiertło: A - 2% S - 1%
Suiton, Taihoudan no Jutsu
Lepsza wersja techniki Suikoudan no Jutsu. Polega na stworzeniu z wody pocisku, który przybiera postać rekina, a po zderzeniu z celem powoduje wodną eksplozję. Wymaga znajdowania się blisko wody i zawiązania kilku pieczęci.
Ranga technik: A
Czas nauki: 50h
1 strumień: A - 4% S -2%
Wymaga techniki Suikodan no Jutsu
Suiton, Takitsubo no Jutsu
Technika żywiołu wody, którą zaprezentował Yamato podczas treningu Naruto. Polega ona na wytworzeniu zwykłego wodospadu, jednak nie wydaje się to być technika służąca do ataku czy obrony.
Ranga technik: A
Czas nauki: 50h
A - 7% S -4%
Suiton, Goshoku-Zame no Jutsu
Technika polega na wypuszczeniu z palców ręki rekinów z chakry (1 rekin = 1 palec), które są kontrolowane przez użytkownika. Istnieją tak długo, aż technika nie zostanie anulowana, lub woda nie zniknie, lub nie wyjdą na powietrze. Rekiny regenerują uszkodzenia swojego ciała.
Ranga technik: A
Czas nauki: 55h
1 rekin: A - 4% S -2%
Maksymalnie można kontrolować 10 rekinów
Suiton, Suijinheki no Jutsu
"Technika Wodnej Ściany". Polega na wytworzeniu w pewnym miejscu ściany z wody, najczęściej przed sobą. Technika jest najczęściej stosowana do obrony. Zatrzymuje lub osłabia ataki NinJutsu, GenJutsu i TaiJutsu. Po zawiązaniu pieczęci wykonujący sprowadza w wybrane miejsce wodę. Jak to często przy technikach Suiton bywa, aby wykonać to Jutsu trzeba znajdować się blisko wody, w tym wypadku bardzo blisko.
Ranga technik: B
Czas nauki: 35h
B - 4% A - 3% S - 2%
Suiton, Dai Uzumaki no Jutsu
Technika polega na wytworzeniu na wodzie jednego, wielkiego wiru, który wciąga wszystko znajdując się w/na wodzie, wymaga zawiązania całego szeregu pieczęci. (Wymaga posiadania Kage Bunshin no Jutsu i Rasengana)
Ranga technik: A
Czas nauki: 43h
A - 7% S - 4%
Suiton, Suiryuudan no Jutsu
Technika polega na stworzeniu z wody potężnego strumienia wody, przybierającego formę wielkiego smoka. Smok jest wysyłany na przeciwnika i ma bardzo duże szanse na trafienie. Niestety, wymaga złożenie kilkunastu pieczęci, co jest dużą wadą tej techniki. Wymaga także pokaźnego zbiornika wodnego, aby wykonać technikę.
Ranga technik:
Czas nauki: 55h
A - 9% S - 6%
Suiton, Hahonryu no Jutsu
Ręczna technika Suiton. Polega na stworzeniu w ręce bardzo skondensowanego wodnego wiru, który pod wpływem sprężonego w nim ciśnienia przy uderzeniu potrafi połamać trafionemu kości, a także uszkodzić organy wewnętrzne.
Ranga technik: A
Czas nauki: 50h
A - 8% S - 5%
Suiton, Suishouha no Jutsu
Potężna technika Elementu Wody. Polega na wytworzeniu z czystej chakry wielkiej wodnej fali, taranującej i dewastującej wszystko na swojej drodze.
Ranga technik: S
Czas nauki: 75h
S - 10% oraz perfekcja Suiton
Suiton, Bakusui Shouha no Jutsu
Kolejna potężna technika Suiton. Polega na wytworzeniu zbiornika wodnego pełnego naszej chakry. Zbieramy wielkie pokłady naszej chakry w ustach, a następnie wypluwamy. Wytworzonej wody jest tyle, ze tworzymy dosyć pokaźne jezioro. Wodą tą można dowolnie sterować, powodując fale, wybuchy itd. Techniki Suiton wykonywane z wody z tego zbiornika kosztują x2 mniej chakry.
Ranga technik: S
Czas nauki: 75h
S - 10% oraz Perfekcji Suiton
Mizutensou no jutsu
Pozwala ukryć ciało w wodzie, niezależnie ile tej wody jest.
Ranga technik: S
Czas nauki: 60h
Za każde wejście i wyjście osobno S - 2% oraz perfekcja Suiton
Suiton, Mizu kawarami
Mizu Kawarimi jest techniką wody. Różni sie trochę od normalnego Kawarimi tym, że po uderzeniu zamiast zamieniać się w kłodę, lub skałę zamieniamy się w kałużę.
Ranga technik: D
Czas nauki: 11h
D - 4% C - 3% B - 2% A - 1% S - 0.5%
Suishuu gorugon
Z dużej kuli wody tworzymy pędzącego wodnego węża. Może on "zjeść" przeciwnika lub zranić.
Ranga technik: A
Czas nauki: 55h
A - 8% S - 5%
Suiton, Suiryuuben
Shinobi tworzy nad sobą dość dużą kulę wodę, z której w każdej chwili mogą zaatakować setki, szybko poruszających się wodnych biczy. Można je dowolnie kontrolować.
Ranga technik: A
Czas nauki: 56h
A - 9% S - 5%
Suiton, Suitenhoufutsu
Ninja najpierw wykonuje pieczęcie powodując że, woda podnosi się od ziemi i może otoczyć cel. Potem możemy zamknąć naszego przeciwnika w bance wody i utopić go.
Ranga technik: A
Czas nauki: 56h
A - 9% S - 5% oraz perfekcja Suiton
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikki dnia Wto 15:45, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 24 razy
|
|