Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Doton(Ziemia)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Żywiołowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ryo
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:48, 15 Sty 2009    Temat postu: Doton(Ziemia)



Perfekcyjne opanowanie żywiołu - 100h treningu + ranga A. Perfekcja daje o połowę krótszy trening technik, które perfekcji nie wymagają.

Shinrabanshou douka no jutsu

Jutsu wejściowe do innych technik tego typu. Polega na zamianie swojego ciała w Kamień który jest stworzony ze specjalnego pyłu.

Ranga: D
Czas: 7h

D - 3%, C - 2%, B - 1%, A - 1%, S - 0,5%

Doton, Iwa Kawarimi no Jutsu

Jedna z odmian podstawowego Kawarimi no Jutsu, jednak o wiele praktyczniejsza i skuteczniejsza w walce. Polega na tym, że wykonujący po skupieniu chakry rozpada się na drobne kamienne odłamki, przez co zapobiega atakowi, a chwilę później wraca do swojej oryginalnej formy.

Ranga: C
Czas: 13h

C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%

Doton, Doro Kawarimi no Jutsu

Kolejna technika obronna żywiołu Doton. Tym razem jest to błyskawiczna podmiana, polegająca na zmianie ciała wykonującego w błoto na daną chwilę. Po zapobiegnięciu ataku wykonujący wraca do pierwotnej formy.

Ranga: C
Czas: 13h

C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%

Doton, Teiraku no Jutsu

Użytkownik przykłada do ziemi ręce i wysyła w nią chakrę, za sprawą czego ziemia po linii prostej, w przód od wykonującego zapada się, pochłaniając wszystko na powierzchni.

Ranga: B
Czas: 24h

B - 3%, A - 2%, S - 1%

Doton, Yahamuki no Jutsu

Podstawowa, dystansowa technika żywiołu Doton. Użytkownik wiąże pieczęci, skupia pieczęci, a następnie kieruje rękę w stronę obranego celu. Drobne kamienie, odłamki itd. z pobliża zaczną bardzo kierować się we wskazane miejsce.

Ranga: C
Czas: 14h

C - 3,5 B - 2,5%, A - 1,5%, S - 0,5%

Doton, Doroku Gaeshi no Jutsu

Technika tylko dla Shinobi o dosyć dużej tężyźnie fizycznej. Polega na wyrwaniu z ziemi sporego płatu ziemi i na zasłonięciu się nim przed atakiem.

Ranga: B
Czas: 27h

B - 5%, A - 4%, S - 3%

Doton, Shinjuu Zanshu no Jutsu

Wykonujący tę technikę najpierw schodzi pod ziemię oraz podchodzi pod wroga, by następnie załapać go od dołu za nogi i ściągnąć pod ziemię. Sam użytkownik wyskakuje z ziemi natychmiast po unieruchomieniu w niej wroga.

Ranga: C
Czas: 18h

C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%

Doton, Dochuu Eigyo no Jutsu

Technika polega na przemieszczaniu się pod ziemią. Po zawiązaniu pieczęci, wykonujący po prostu w nią wsiąka. Ma wtedy praktycznie nieograniczone możliwości co do chodzenia pod nią/w niej.

Ranga: C
Czas: 19h

C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%

Doton, Hiru Masshou no Jutsu

Technika polega na zamianie wybranej części ciała w skałę, przez co staje się o wiele bardziej odporniejsza na obrażenia, a także można nią zadawać większe obrażenia. Technika działa przez 2 tury.

Ranga: B
Czas: 29h

B - 4%, A - 3%, S - 2%

Doton, Doro Bunshin no Jutsu
Brak obrazka.
Jedna z lepszych technik tworzenia replikacji. Tym razem są to Bunshiny natury Doton, stworzone z błota. Przy tworzeniu, klony wychodzą z ziemi, więc jeśli nie ma jej w pobliżu, nie mogą zostać stworzone. Błotne klony przy zniszczeniu ulegają eksplozji błota, zasłaniając widok oraz powodując lekkie obrażenia. Klon może wyżywać technik twórcy, korzystając z jego chakry. Posiadają aż 1/5 jego wytrzymałości.

Ranga: C
Czas: 17h - można max kontrolować 8 bushinów

C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1% - za 1 bushina

Doton, Doryuu Taiga no Jutsu

Po zawiązaniu szeregu pieczęci i skupieniu chakry, użytkownik tworzy rzekę błota, wypływającą ze szczeliny w ziemii. Rzeka ta ma ogromną siłę i w większości przypadków unieruchamia przeciwnika.

Ranga: B
Czas: 34h

B - 3,5%, A - 2,5%, S - 1,5%

Doton, Sanseki Seisha no Jutsu

Użytkownik po zawiązaniu pieczęci zmienia się w głaz, który może się toczyć w dowolnym kierunku i zmieniać je. Można powiedzieć, ze wykonujący staje się po prostu żywym, toczącym się głazem.

Ranga: C
Czas: 13h

C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5%

Doton, Iwa yada kazushi

Szybka, silna, zaskakująca i skuteczna technika. Wykonujący wiąże pieczęć i wznosi ręce w górę, a następnie sprawia, że sufit/ściana/klif itd. zawala się, przez co powstaje istna lawina odłamków.

Ranga: B
Czas: 34h

B - 5%, A - 4%, S - 3%

Doton, Doryo Dango no Jutsu

Użytkownik tej techniki wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie, którą może rzucić w przeciwnika. Technika wymaga potężnej siły.
Kolejna technika wymagająca wielkiej siły fizycznej od wykonującego. Polega na tym, że użytkownik wyrywa spod siebie ogromny kawał ziemi i rzuca nim w przeciwnika.

Ranga: A
Czas: 45h

A - 5%, S - 4%

Doton, Daijigoku no Jutsu

Po zawiązaniu pieczęci i przyłożeniu rąk do ziemi, użytkownik sprawia, że wybrane przez jego miejsce zapada się z wielką szybkością i pochłania wszystko nad sobą.

Ranga: C
Czas: 16h

C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5%

Doton, Doryuu Heki no Jutsu

Polega na stworzeniu z błota wielkiej zasłony, która momentalnie zasycha, zamieniając się w bardzo wytrzymały, skalny mur.

Ranga: A
Czas: 46h

A - 4%, S - 3%

Doton, Iwa Nadare no Jutsu

Technika polega na sprowadzeniu kamiennej lawiny na przeciwników. Wymaga zawiązania szeregu pieczęci i dużej znajomości NinJutsu. Technika wymaga jednak jakiejś sporo nierównej powierzchni.

Ranga: A
Czas: 48h oraz talent Ninjutsu

A - 6%, S - 5%

Doton, Doryuudan no Jutsu

Technika polega na stworzeniu z błota głowy błotnego smoka, który wypluwa z paszczy serię błotnych, łatwopalnych pocisków. Technika wymaga jednak wielu pieczęci i błota w pobliżu.

Ranga: A
Czas: 49h

A - 3%, S - 1,5% - za 4 pociski błotne

Doton, Retsudo Tenshou

Ostateczna technika Doton związana z atakiem od podłoża. Tym razem po zawiązaniu pieczęci i przyłożeniu dłoni do ziemi wykonujący powoduje silne trzęsienie ziemi.

Ranga: A
Czas: 52h

A - 6%, S - 5%

Doton, Kekai - Dorou Doumu

Technika polega na uwięzieniu przeciwnika/przeciwników w ziemnej kopule, której ściany są wzmacniane za pomocą chakry z każdej strony. Technika ma jednak dwie wady: w niektórych miejscach ściany są słabe, np. w tych najbardziej oddalonych od wykonującego; wykonujący cały czas musi utrzymywać kopułę od zewnątrz przez dotykanie jej dłońmi. Wymaga zawiązania szeregu pieczęci i dużej kontroli chakry.

Ranga: B
Czas: 29h

B - 4%, A - 3%, S - 2%

Doton, Yomi Numa

Technika polega na zmienieniu określonego kawałka ziemi w głębokie, grząskie bagno, pochłaniające wszystkich, który tylko w nie wpadną. Większość ludzi, którzy wpadli w takie bagno czekała śmierć przez utopienie, a tylko nieliczni zdołali przeżyć. Wymaga bardzo wielu pieczęci.

Ranga: S
Czas: 65h

S - 6% Perfekcji Doton

Doton, Kouseki Jouji no Jutsu
Brak obrazka.
Technika polega na pokryciu swojego ciała niewidoczną, grubą, niemal niezniszczalną warstwą najtwardszych minerałów. Dzięki temu ataki wykonującego zadają wręcz zadają o wiele więcej obrażeń.

Ranga: A
Czas: 57h

A - 4%, S - 3%

Doton, Doryuu Jouheki

Trochę inna wersja techniki Doton, Doryuu Heki, która polegała na stworzeniu ściany obronnej z ziemi. Ta zaś wznosi w wybranym przez shinobi miejscu ogromny wał obronny, o wiele większy i mocniejszy od „poprzednika”. Yamato użył tej techniki w celu przygotowania terenu pod trening dla Naruto.

Ranga: S
Czas: 63h

S - 4%

Douka, Sabaku kyuu

Po wykonaniu Shinranbanshou Douka no Jutsu, Ciało zmienia się w kamień . Efekt tego Jutsu jest taki sam jak u Gaary.

Ranga: A
Czas: 42h

B - 5%, A - 4,5%, S - 3,5% Perfekcji Doton

Douka: Sabaku sousou

Dokładna kopia Sabaku SouSou - Z tym, że zamiast piachu używamy kamiennego pyłu.

Ranga: A
Czas: 56h

A - 7%, S - 6% Perfekcji Doton


Doton, Uitenpen

Najpierw musimy na papierze nakreślić bardzo dokładny teren mapy następnie nacinamy palec i wykonujemy pieczęci przykładając go do rysunku. Losowo narysowany teren zmienia się w las skał.

Ranga: S
Czas: 80h ]

S - 40% Perfekcji Doton


Doton, Tsuchi kairou

Wykonawca uderza rękoma w ziemie, która zaczyna sie przesuwać i tworzy kamienne więzienie, z którego jest tylko jedno wyjście. Można te wyjście również zamknąć

Ranga: A
Czas: 52h

A - 6%, S - 5% Perfekcji Doton


Doton, Ganchuurou no jutsu

Z ziemi wyrastają spore kolumny tworząc w okół przeciwnika klatkę, z której bardzo trudno się wydostać.

Ranga: B
Czas: 41h

B - 7%, A - 6%, S - 5% Perfekcji Doton


Doton, Doryuu katsu

Ninja robi konieczne pieczęcie, wtedy umieszcza rękę na ziemi. To nakłania ziemię do podniesienia się i rozdzielenia się na bok. Gdy tylko ninja odrywa rękę od ziemi, rozdzielanie ziemi kończy się.

Ranga: A
Czas: 54h

A - 8%, S - 6% Perfekcji Doton

Doton, Mirroring hand

Dzięki tej technice możemy kontrolować ziemię, tzn. wyciągamy przed siebie rękę a z ziemi wyrasta też ręka i porusza sie jak nasza. Możemy nią dowolnie sterować. Można zrobić to również z nogą

Ranga: A
Czas: 56h

A - 4%, S - 3% oraz wymaga Perfekcji Doton


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ryo dnia Czw 21:04, 15 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Żywiołowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin