Ryo |
Wysłany: Czw 20:48, 15 Sty 2009 Temat postu: Doton(Ziemia) |
|
Perfekcyjne opanowanie żywiołu - 100h treningu + ranga A. Perfekcja daje o połowę krótszy trening technik, które perfekcji nie wymagają.
Shinrabanshou douka no jutsu
Jutsu wejściowe do innych technik tego typu. Polega na zamianie swojego ciała w Kamień który jest stworzony ze specjalnego pyłu.
Ranga: D
Czas: 7h
D - 3%, C - 2%, B - 1%, A - 1%, S - 0,5%
Doton, Iwa Kawarimi no Jutsu
Jedna z odmian podstawowego Kawarimi no Jutsu, jednak o wiele praktyczniejsza i skuteczniejsza w walce. Polega na tym, że wykonujący po skupieniu chakry rozpada się na drobne kamienne odłamki, przez co zapobiega atakowi, a chwilę później wraca do swojej oryginalnej formy.
Ranga: C
Czas: 13h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Doton, Doro Kawarimi no Jutsu
Kolejna technika obronna żywiołu Doton. Tym razem jest to błyskawiczna podmiana, polegająca na zmianie ciała wykonującego w błoto na daną chwilę. Po zapobiegnięciu ataku wykonujący wraca do pierwotnej formy.
Ranga: C
Czas: 13h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Doton, Teiraku no Jutsu
Użytkownik przykłada do ziemi ręce i wysyła w nią chakrę, za sprawą czego ziemia po linii prostej, w przód od wykonującego zapada się, pochłaniając wszystko na powierzchni.
Ranga: B
Czas: 24h
B - 3%, A - 2%, S - 1%
Doton, Yahamuki no Jutsu
Podstawowa, dystansowa technika żywiołu Doton. Użytkownik wiąże pieczęci, skupia pieczęci, a następnie kieruje rękę w stronę obranego celu. Drobne kamienie, odłamki itd. z pobliża zaczną bardzo kierować się we wskazane miejsce.
Ranga: C
Czas: 14h
C - 3,5 B - 2,5%, A - 1,5%, S - 0,5%
Doton, Doroku Gaeshi no Jutsu
Technika tylko dla Shinobi o dosyć dużej tężyźnie fizycznej. Polega na wyrwaniu z ziemi sporego płatu ziemi i na zasłonięciu się nim przed atakiem.
Ranga: B
Czas: 27h
B - 5%, A - 4%, S - 3%
Doton, Shinjuu Zanshu no Jutsu
Wykonujący tę technikę najpierw schodzi pod ziemię oraz podchodzi pod wroga, by następnie załapać go od dołu za nogi i ściągnąć pod ziemię. Sam użytkownik wyskakuje z ziemi natychmiast po unieruchomieniu w niej wroga.
Ranga: C
Czas: 18h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Doton, Dochuu Eigyo no Jutsu
Technika polega na przemieszczaniu się pod ziemią. Po zawiązaniu pieczęci, wykonujący po prostu w nią wsiąka. Ma wtedy praktycznie nieograniczone możliwości co do chodzenia pod nią/w niej.
Ranga: C
Czas: 19h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Doton, Hiru Masshou no Jutsu
Technika polega na zamianie wybranej części ciała w skałę, przez co staje się o wiele bardziej odporniejsza na obrażenia, a także można nią zadawać większe obrażenia. Technika działa przez 2 tury.
Ranga: B
Czas: 29h
B - 4%, A - 3%, S - 2%
Doton, Doro Bunshin no Jutsu
Brak obrazka.
Jedna z lepszych technik tworzenia replikacji. Tym razem są to Bunshiny natury Doton, stworzone z błota. Przy tworzeniu, klony wychodzą z ziemi, więc jeśli nie ma jej w pobliżu, nie mogą zostać stworzone. Błotne klony przy zniszczeniu ulegają eksplozji błota, zasłaniając widok oraz powodując lekkie obrażenia. Klon może wyżywać technik twórcy, korzystając z jego chakry. Posiadają aż 1/5 jego wytrzymałości.
Ranga: C
Czas: 17h - można max kontrolować 8 bushinów
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1% - za 1 bushina
Doton, Doryuu Taiga no Jutsu
Po zawiązaniu szeregu pieczęci i skupieniu chakry, użytkownik tworzy rzekę błota, wypływającą ze szczeliny w ziemii. Rzeka ta ma ogromną siłę i w większości przypadków unieruchamia przeciwnika.
Ranga: B
Czas: 34h
B - 3,5%, A - 2,5%, S - 1,5%
Doton, Sanseki Seisha no Jutsu
Użytkownik po zawiązaniu pieczęci zmienia się w głaz, który może się toczyć w dowolnym kierunku i zmieniać je. Można powiedzieć, ze wykonujący staje się po prostu żywym, toczącym się głazem.
Ranga: C
Czas: 13h
C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5%
Doton, Iwa yada kazushi
Szybka, silna, zaskakująca i skuteczna technika. Wykonujący wiąże pieczęć i wznosi ręce w górę, a następnie sprawia, że sufit/ściana/klif itd. zawala się, przez co powstaje istna lawina odłamków.
Ranga: B
Czas: 34h
B - 5%, A - 4%, S - 3%
Doton, Doryo Dango no Jutsu
Użytkownik tej techniki wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie, którą może rzucić w przeciwnika. Technika wymaga potężnej siły.
Kolejna technika wymagająca wielkiej siły fizycznej od wykonującego. Polega na tym, że użytkownik wyrywa spod siebie ogromny kawał ziemi i rzuca nim w przeciwnika.
Ranga: A
Czas: 45h
A - 5%, S - 4%
Doton, Daijigoku no Jutsu
Po zawiązaniu pieczęci i przyłożeniu rąk do ziemi, użytkownik sprawia, że wybrane przez jego miejsce zapada się z wielką szybkością i pochłania wszystko nad sobą.
Ranga: C
Czas: 16h
C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5%
Doton, Doryuu Heki no Jutsu
Polega na stworzeniu z błota wielkiej zasłony, która momentalnie zasycha, zamieniając się w bardzo wytrzymały, skalny mur.
Ranga: A
Czas: 46h
A - 4%, S - 3%
Doton, Iwa Nadare no Jutsu
Technika polega na sprowadzeniu kamiennej lawiny na przeciwników. Wymaga zawiązania szeregu pieczęci i dużej znajomości NinJutsu. Technika wymaga jednak jakiejś sporo nierównej powierzchni.
Ranga: A
Czas: 48h oraz talent Ninjutsu
A - 6%, S - 5%
Doton, Doryuudan no Jutsu
Technika polega na stworzeniu z błota głowy błotnego smoka, który wypluwa z paszczy serię błotnych, łatwopalnych pocisków. Technika wymaga jednak wielu pieczęci i błota w pobliżu.
Ranga: A
Czas: 49h
A - 3%, S - 1,5% - za 4 pociski błotne
Doton, Retsudo Tenshou
Ostateczna technika Doton związana z atakiem od podłoża. Tym razem po zawiązaniu pieczęci i przyłożeniu dłoni do ziemi wykonujący powoduje silne trzęsienie ziemi.
Ranga: A
Czas: 52h
A - 6%, S - 5%
Doton, Kekai - Dorou Doumu
Technika polega na uwięzieniu przeciwnika/przeciwników w ziemnej kopule, której ściany są wzmacniane za pomocą chakry z każdej strony. Technika ma jednak dwie wady: w niektórych miejscach ściany są słabe, np. w tych najbardziej oddalonych od wykonującego; wykonujący cały czas musi utrzymywać kopułę od zewnątrz przez dotykanie jej dłońmi. Wymaga zawiązania szeregu pieczęci i dużej kontroli chakry.
Ranga: B
Czas: 29h
B - 4%, A - 3%, S - 2%
Doton, Yomi Numa
Technika polega na zmienieniu określonego kawałka ziemi w głębokie, grząskie bagno, pochłaniające wszystkich, który tylko w nie wpadną. Większość ludzi, którzy wpadli w takie bagno czekała śmierć przez utopienie, a tylko nieliczni zdołali przeżyć. Wymaga bardzo wielu pieczęci.
Ranga: S
Czas: 65h
S - 6% Perfekcji Doton
Doton, Kouseki Jouji no Jutsu
Brak obrazka.
Technika polega na pokryciu swojego ciała niewidoczną, grubą, niemal niezniszczalną warstwą najtwardszych minerałów. Dzięki temu ataki wykonującego zadają wręcz zadają o wiele więcej obrażeń.
Ranga: A
Czas: 57h
A - 4%, S - 3%
Doton, Doryuu Jouheki
Trochę inna wersja techniki Doton, Doryuu Heki, która polegała na stworzeniu ściany obronnej z ziemi. Ta zaś wznosi w wybranym przez shinobi miejscu ogromny wał obronny, o wiele większy i mocniejszy od „poprzednika”. Yamato użył tej techniki w celu przygotowania terenu pod trening dla Naruto.
Ranga: S
Czas: 63h
S - 4%
Douka, Sabaku kyuu
Po wykonaniu Shinranbanshou Douka no Jutsu, Ciało zmienia się w kamień . Efekt tego Jutsu jest taki sam jak u Gaary.
Ranga: A
Czas: 42h
B - 5%, A - 4,5%, S - 3,5% Perfekcji Doton
Douka: Sabaku sousou
Dokładna kopia Sabaku SouSou - Z tym, że zamiast piachu używamy kamiennego pyłu.
Ranga: A
Czas: 56h
A - 7%, S - 6% Perfekcji Doton
Doton, Uitenpen
Najpierw musimy na papierze nakreślić bardzo dokładny teren mapy następnie nacinamy palec i wykonujemy pieczęci przykładając go do rysunku. Losowo narysowany teren zmienia się w las skał.
Ranga: S
Czas: 80h ]
S - 40% Perfekcji Doton
Doton, Tsuchi kairou
Wykonawca uderza rękoma w ziemie, która zaczyna sie przesuwać i tworzy kamienne więzienie, z którego jest tylko jedno wyjście. Można te wyjście również zamknąć
Ranga: A
Czas: 52h
A - 6%, S - 5% Perfekcji Doton
Doton, Ganchuurou no jutsu
Z ziemi wyrastają spore kolumny tworząc w okół przeciwnika klatkę, z której bardzo trudno się wydostać.
Ranga: B
Czas: 41h
B - 7%, A - 6%, S - 5% Perfekcji Doton
Doton, Doryuu katsu
Ninja robi konieczne pieczęcie, wtedy umieszcza rękę na ziemi. To nakłania ziemię do podniesienia się i rozdzielenia się na bok. Gdy tylko ninja odrywa rękę od ziemi, rozdzielanie ziemi kończy się.
Ranga: A
Czas: 54h
A - 8%, S - 6% Perfekcji Doton
Doton, Mirroring hand
Dzięki tej technice możemy kontrolować ziemię, tzn. wyciągamy przed siebie rękę a z ziemi wyrasta też ręka i porusza sie jak nasza. Możemy nią dowolnie sterować. Można zrobić to również z nogą
Ranga: A
Czas: 56h
A - 4%, S - 3% oraz wymaga Perfekcji Doton |
|