Adm |
Wysłany: Pią 0:38, 16 Sty 2009 Temat postu: Zwoje & techniki do nich |
|
Zwój Żab
Kaeru kaeru no jutsu
Jutsu przydatne do straszenia swoich ofiar . Po wykonaniu pieczęci dotykamy czoła osoby na której chcemy wykonać technikę i zamieniamy ją w żabę. Gdy kolega osoby na której wykonaliśmy technikę zobaczy, że mówiliśmy prawdę o zamianie w żabę ''śpiewa'' nam wszystkie informacje. Choć tak naprawdę technika nie zamienia w żabę. Po dymem podstawiamy żabę, a naszego przeciwnika wysyła gdzieś indziej.
Ranga: B
Czas: 25h
B - 4%, A - 3%, S - 2%
Gamagakure no jutsu
Technika transportu Jirayi. Dzięki niej możemy wyjść z żaby znajdując się w miejscu do którego byśmy szli o wiele dłużej.
Ranga: A
Czas: 58h
Zużycie chakry zależy od odległości teleportacji
Gamaguchi shibari
Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać (po uszkodzeniu ściany mogą się samoczynnie odnawiać, oczywiście w określonym zakresie). Shinobi może dodatkowo za pomocą swojej chakry kontrolować to biologiczne pomieszczenie - na jego komendę ściany mogą np. wciągnąć i udusić (lub ochronić przed wrażymi ciosami) przeciwnika, lub też go unieruchomić.
Ranga: A
Czas: 71h
A - 8%, S - 6%
Kuchiyose: Gamamise no jutsu
Technika polega na tym, że ropucha ma wygląd sklepu, dziwna trochę technika nieprawdaż? Ropucha ma otwartą paszcze, co daje w efekcie, że oczy wyglądają jak okna, a głowa ropuchy jak drzwi itd.. Przyprowadzamy wtedy nic nie świadomych ludzi do ''sklepu''. My wychodzimy bez szfanku, a ropucha zmniejsza się do normalnych rozmiarów z dwójką ludzi w swoim żołądku
Ranga: A
Czas: 64h
A - 3%, S - 2,5%
Yata kuzushi no jutsu
Jest to rodzaj przywołania żab, który wykorzystywał Jiraiya. Przy pomocy Kuchiyose no Jutsu, przywoływał wielką żabę w miejscu, gdzie właśnie stało inne przywołane stworzenie. Wówczas ogromna żaba pojawiała się i masą ciała miażdżyła co się pod nią znalazło. Jiraiya tak załatwił jednego z węży Orochimaru.
Ranga: A
Czas: 76hh
A - 10%, S - 8%
Hermit moodo
Technika rozpoczyna się od narysowania pieczęci na twarzy własną krwią i przywołanie małżeństwa żab "Ma" i Pa", które są wrośnięte na ramionach. W tym trybie nasze ciało zaczyna się zmieniać i przybierać kształt żaby dzięki czemu jesteśmy bardzo silni i zręczni. Możemy również używać unikatowych technik.
Ranga: S
Czas: 100h
S - 5%
Zessenbaku
Żaba Shima 'wypluwa' z ust język. Następnie owija swoją ofiarę, po czym wypluwa z przyssawek kleistą maź która go unieruchamia.
Ranga: C
Czas: 16h
C - 5%, B - 4%, A - 3%, S - 2%
Senpou: Kebari senbon
Wystrzeliwujemy własne włosy. Prędkość włosów jest bardzo szybka, więc trudno je ominąć. Włosy przypominają senbony.
Ranga: C
Czas: 17h
C - 6%, B - 5%, A - 4%, S - 3%
Zessenzan
Fukasaku wypuszcza strumyk wody pod dużym ciśnieniem. Dzięki temu może przeciąć sporo rzeczy, a nawet summona.
Ranga: C
Czas: 19h
C - 6%, B - 5%, A - 4%, S - 3%
Senpou: Goemon
Jiraiya z żabami "Ma" i "Pa" wypuszczają z ust strumień oleju. Ma to spowodować poślizg przeciwnika na nim. Można również wtedy użyć techniki Katon, by podpalić olej wraz z naszym przeciwnikiem^^
Ranga: B
Czas: 38h
B - 6%, A - 5%, S - 4%
Kekkai: Tengai houjin
Technika dostępna tylko pod postacią "Hermit Mooda". W okół nas tworzymy niewidzialne pole które ochrania nas. Gdy przeciwnik przez nie przejdzie automatycznie ginie. Technika działa krótko.
Ranga: S
Czas: 120h
S - 10%
Zwój Łasic
Kuchiyose: Kirikiri mai
Bardzo silna technika, której nauczyła się Temari. Przy pomocy swojego wachlarza i ofiary z krwi przywoływała Łasicę lub Gronostaja z kosą, który z zawrotną prędkością pędził przed siebie w stronę przeciwnika i szlachtował wszystko co spotkał na swojej drodze. Bardzo niebezpieczna technika - zanim to stworzenie dotarło do Tayuyi by ją zabić, wycięło cały las i spowodowało ogromny huragan. Sama Tayuya została przecięta na pół.
Ranga: S
Czas: 120h
S - 10%
Zwój Psów
Kuchiyose: Tsuiga no jutsu
Technika elementu ziemi. Jest ona odłamem Kuchiyose no Jutsu, wymyślona i stosowana przez Kakashi'ego. Przy kombinacji kilku pieczęci przywołuje armie psów. Nie są to zwykłe zwierzęta. Swoim wyglądem przypominają ninja. Są one wykorzystywane podczas walki, jak również w tropieniu osób. Najbardziej są przydatne, kiedy wzrok zawodzi. Wtedy pozostaje tylko węch.
Ranga: S
Czas: 120h
S - 10%
Zwój Małp
Kongou nyoi enma
Technika polega na przemianie Enmy w wielki kij który może słyżyć jako broń do walki.
Ranga: B
Czas: 50h
B - 6%, A - 5%, S - 4%
Zwój Ślimaków
Zeshi nensan
Technika polega na tym że przywołany ślimak wypluwa w strone przeciwnika klejącą maź która unieruchamia przeciwnika.
Ranga: B
Czas: 47h
B - 5%, A - 4%, S - 3%
Katsuyu bunshin
Technika polega na tym że ślimak którego przywołaliśmy rozpada się na 100 małych ślimaków które wchodzą na przeciwnika i go gryzą boleśnie.
Ranga: A
Czas: 56h
A - 4%, S - 3%
Zwój Węży
Kouzetsu akkenai
Wydłużamy swój język dowolnie jak chcemy.
Ranga: D
Czas: 5h
D - 3%, C - 2%, B - 1%, A - 1%, S - 0,5%
Senei jyashuu
Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go.
Ranga: C
Czas: 15h
C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5% - Za 1 węża
Hoku hebi
Technika wężowego Sannina. W tym Jutsu zmieniamy się w pół węża. Poruszamy się z tą samą zwinnością i szybkością, co wąż.
Ranga: B
Czas: 33h
B - 4%, A - 3%, S - 2%
Nan kaizou
Najczęściej stosowana przy szpiegowaniu. Dzięki tej technice ciało staje się na tyle elastyczne, że robi wrażenie jakby osoba nie posiadała żadnych kości. Może wykonywać ruchy niczym wąż. Osoba stosująca tą technike może z łatwością owinąć się wokół swojego przeciwnika (lepszy efekt osiąga się z zaskoczenia) i go udusić.
Ranga: B
Czas: 34h
B - 4%, A - 3%, S - 2%
Senei ta - Jashuu
Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Senei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Senei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.
Ranga: B
Czas: 38h
B - 4%, A - 3%, S - 2% - Za 5 węży
Jagei jubaku
Z obu rękawów wylatują dość spore węże i oplątują się w okół przeciwnika. Skuteczna technika by zapobiec czyjemuś choremu zapałowi do walki
Ranga: B
Czas: 39h
B - 3%, A - 2%, S - 1,5%
Orochimaru regeneration replacement techniqe
Ta technika pozwala Orochimaru doświadczyć całkowite odrodzenie jego fizycznej formy. Jeśli znaczna część jego ciała zostanie uszkodzona w bitwie(np: strata ręki), w jego ustach pojawia się On i wyrzuca skórę jego byłego ciała. To nowe ciało nie odniesie uszkodzeń poprzedniego wcielenia; jakkolwiek użycie tej techniki wydaje się znacznie osłabiać go.
Ranga: S
Czas: 60h
S - 10%
Kankei sune-Ku
Zaawansowana technika Orochimaru. Po długim wysiłku i ciężkiej pracy Użytkownik potrafi łączyć swoje kończyny które zostały odcięte a nawet jeśli został przecięty na pół. Np: Gdy zostaniemy rozcięci na pół to węże wysuwają się z obu połówek i łączą się przez co znów jesteśmy jak dawniej
Ranga: S
Czas: 70h
S - 7%
Mandara no jin
Jedna z najtrudniejszych technik związanych z wężami. Z własnych ust wypluwamy tysiące węży. Każdy wąż z pyska wysuwa miecz Kusanagi. Technika jest jak najbardziej śmiertelna.
Ranga: S
Czas: 80h
S - 6% - Za 100 węży
Shiro hebi no jutsu
Technika wężowego Sannina. Zmienia on postać w ogromnego białego węża, który sam jest stworzony z węży. Bez problemu potrafi zgnieść przeciwnika, lub go zjeść. Z każdej części potrafi wypuścić masę węży na przeciwnika, które go kąsają. Mało która osoba potrafi wygrać z tym wężem
Ranga: S
Czas: 100h
S - 12%
Yamata no jutsu
Yamata no Jutsu jest techniką Orochimaru. Z eksperymentowaniem na swoim ciele, Orochimaru był w stanie chwilowo uwolnić swoją duszę od potrzeb gospodarza. W tej formie może użyć chakry, by kierować olbrzymim, wężem o ośmiu głowach. Z powodu jego dużej wielkości, wąż może spowodować masywne zniszczenia. Sam Orochimaru może pojawić się w ustach jednej z tych głów i używać legendarnego miecza Kusanagi by zaatakować.
Ranga: S
Czas: 200h
S - 15% |
|