FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
->
Żywiołowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Regulamin i zasady
Zapisy
Tematy ważne dla postaci
Techniki
Suna Gakure
Iwa Gakure
Oto Gakure
Siedziba Lidera
Kumo Gakure
Kiri Gakure
Siedziba Lidera
Zamek Królewski
Klanowe
Żywiołowe
Rangi "D"
Rangi "C"
Rangi "B"
Rangi "A"
Rangi "S"
Wejście do Wioski
Inne, zwoje przywołania i umiejetnosci.
Oaza
Szklarnia
Cmentarz
Inne
Praca
Bramy
Rozległe Równiny
Skały "Zmierzchu"
Miasto w Kraterz
Pograniczne miasto
Laboratoria
Świątynia
Dolina Końca
Ruiny Amegakure
Posterunek graniczny
Podmokłe polany
Centrum miasta
Przejście "Kieł Smoka"
Góry gromu
Dzielnica Raikou
Anielskie Wodospady
Słupek graniczny
Wzgórze nad wioską
Śnieśna wioska
Mała Wioska
Brama Główna
Park Kagazaraku
Tęczowe Lodowce
Plac Hyouchuu
Podwodne przejście
Wodospad
Centrum wioski
Sanktuarium "Wody Bohatera"
Aktualności
Dyskusje
Konoha Gakure
Pytania
Propozycje
Prośby
Instrukcje
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Stadion
Skarbiec
Gorące Źródła
Miasto Tanzaku
Dolina Końca
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Egzaminy
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Konohagakure
Sunagakure
Iwagakure
Otogakure
Amegakure
Kumogakure
Kirigakure
Takigakure
Yukigakure
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Egzaminy
Wasze Historie
Zmiana rangi
Misje
Bank
Bazar
Ogromny Stadion
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Akatsuki
ANBU
Sound Five
7 MM
Ninja medycy
Nauka technik
Własne Techniki
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Wszystko i nic.
Problemy
Propozycje
Zażalenia
Kącik Twórczości
www.scylla.mojeforum.net
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ryo
Wysłany: Czw 21:10, 15 Sty 2009
Temat postu: Fuuton(Wiatr)
Perfekcyjne opanowanie żywiołu - 100h treningu + ranga A. Perfekcja daje o połowę krótszy trening technik, które perfekcji nie wymagają.
Hien
Umieszczamy Chakre z żywiołem wiatru w swojej broni co daje w rezultacie poszerzenie/pogrubienie/przedłużenie swojej broni (kunai, kastet). W czasie walki nasz przeciwnik będzie skoncentrowany na uniknięciu metalowej części broni(czyli tak jak by nie było żadnego niewidzialnego ostrza) a my wtedy ranimy go niewidzialnym ostrzem Chakry wiatru. Jednakże niewidzialne powiększenie broni zwiększa się tylko kilka centymetrów.
Ranga: B
Czas: 31h
B - 3%, A - 2%, S - 1% - Za ture
Fuuton, Kaze no Yaiba
Technika polega na skupieniu chakry na wskazującym palcu, a następnie na stworzeniu z niego silnego wietrznego podmuchu, przyjmującego formę powietrznego ostrza, rozcinającego wroga.
Ranga: B
Czas: 32h
C - 5%, B - 4%, A - 3%, S - 2%
Fuuton, Kaze Furrai no Jutsu
Technika polega na unoszeniu się w powietrzu, za pomocą podmuchów wiatru, wytworzonych za pomocą chakry. Prędkość latania zależy od naszej kontroli chakry. Jeśli posiadamy wachlarz, możemy rozłożyć go, wejść na niego i także użyć tej techniki.
Ranga: A
Czas: 48h
A - 4%, S - 3% oraz wymaga
Perfekcji Fuuton
Fuuton, Kujaku Senpuu no Jutsu
Brak obrazka.
Podstawowa technika obszarowa Fuuton. Polega na wytworzeniu z chakry ostrego, wietrznego podmuchu, który atakuje wszystko przed wykonującym. Technika wymaga paru pieczęci.
Ranga: B
Czas: 29h
B - 3.5%, A - 2.5%, S - 1.5%
Fuuton, Fuusajin no Jutsu
Pierwsza technika, do której potrzebny jest wachlarz. Przy jego pomocy wytwarza się podmuch wiatru w którym zawarty jest kurz. Efektem tej techniki jest powstała zasłona dymna z kurzu, który przy okazji wraz z podmuchem lekko kaleczy wrogów.
Ranga: D
Czas: 9h
D - 4%, C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5%
Fuuton, Kaze Kiri no Jutsu
Brak obrazka.
Technika obronna, ale tylko przeciwko innym technikom Fuuton. Polega na przecięciu bronią nadchodzącego podmuchu, fali wietrznej lub nawet tornada. Ładujemy daną broń chakrę, a następnie tniemy nadchodzące powietrze. Powstaje w nim luka, która nas pochłania i nie otrzymujemy obrażeń od techniki. Technikią można równierz atakować, ale nie jest zbyt efektywna.
Ranga: C
Czas: 19h
C - 3%, B - 2%, A - 1,5%, S - 1%
Fuuton, Reppushou no Jutsu
Technika "Uderzenia Cyklonu". Polega na wysłaniu silnego podmuchu w pojedynczy cel. Ma dostateczną moc, żeby wroga pokaleczyć, a nawet przewrócić.
Ranga: B
Czas: 35h
B - 4%, A - 3%, S - 2%
Fuuton, Kamaitachi no Jutsu
Brak obrazka.
Podstawowa ofensywna technika przy użyciu wachlarza. Po machnięciu nim, shinobi stwarza podmuch, który przybiera formę małej trąby powietrznej, która wciąga wybrany cel i za pomocą chakry szatkuje go.
Ranga: C
Czas: 21h
C - 3,5%, B - 3%, A - 2,5%, S - 1,5%
Fuuton, Daitoppa no Jutsu
Bardzo silne Jutsu, polegające na wytworzeniu z ust podmuchu, zmieniający się w mały huragan. Na początku wykonujący miesza chakrę z powietrzem w płucach wiążąc równocześnie pieczęci, a następnie wypuszcza powietrze z ust, tworząc przed sobą wielki, powietrzny wir.
Ranga: A
Czas: 44h
A - 4,5%, S - 3.5%
Fuuton, Daifuusajin no Jutsu
Brak obrazka.
Silniejsza wersja Fuuton, Fuusajin. Polega na wprowadzeniu do podmuchu wzbudzanego wachlarzem jeszcze większe ilości chakry i pyłu, przez co rośnie szansa na oślepienie wroga, technika zadaje większe obrażenia, a zasłona dymna pozwala przykryć o wiele większy obszar pyłem.
Ranga: B
Czas: 30h
C - 4%, B - 3%, A - 2,5%, S - 1,5%
Fuuton, Taidou no Jutsu
brak obrazka.
Technika polega na przyspieszeniu ruchu postaci w linii prostej, poprzez stworzenie wiru powietrznego przed nami. Biegnąc tym wirem postać posiada 3x więcej szybkości, dzięki czemu trudniej ją trafić.
Ranga: A
Czas: 37h
A - 4%, S - 2%
Fuuton, Dai Kamaitachi no Jutsu
Kolejna technika wymagająca wachlarza, a w dodatku dosyć dużej siły. Używając wspomnianej broni tworzymy silny podmuch wiatru, do którego wsadzamy dużą ilość chakry. W ten sposób możemy stworzyć przecinającą wszystko na swojej drodze falę powietrza.
Ranga: A
Czas: 35h
A - 6.5%, S - 4.5%
Fuuton, Senmoufuu no Jutsu
Brak obrazka.
Jutsu polega na wytworzeniu fali nieokiełznanego wiatru, który kieruje się, gdzie mu się podoba, ale za to jest bardzo potężny - wręcz szatkuje rzeczy, na które natrafi. Wymaga zawiązania kilkunastu pieczęci, co niestety czyni tę technikę wolną w porównaniu z technikami wachlarzowymi.
Ranga: A
Czas: 44h
A - 3,5%, S - 2,5%
Fuuton, Mugen Sajin Daitoppa no Jutsu
Technika polega na zebraniu w płucach dużej ilości powietrza, a następnie wypuszczenie go przez usta. W efekcie otrzynujemy bardzo silną wietrzną kulę, która po zderzeniu się z czymś powoduje powietrzny wybuch, wzburzający kurz, piasek itd. z okolicy i tworzy zasłonę dymną.
Ranga: A
Czas: 42h
A - 4%, S - 2,5% i wymaga
Demona Shukaku
Fuuton, Kaze Gaeshi no Jutsu
Brak obrazka.
Technika "Obronnego Wiru Powietrza". Polega na wytworzeniu, za pomocą machnięcia wachlarza i dodania chakry, wietrznego wiru, wewnątrz którego się znajdujemy. Wir rani każdego kto się do nas zbliży. Jego wadą jest to, że nie możemy wykonywać żadnych akcji poza wirem, bo zostaną one zatrzymane przez wir. Wir istnieje tak długo, jak zechcemy, lub aż zostanie zniszczony.
Ranga: B
Czas: 34h
A - 3%, S - 1,5% - Za ture
Fuuton, Tatsuno Ooshigoto no Jutsu
brak obrazka.
Technika tworząca huragan, który przez cały czas będzie zawzięcie atakował przeciwnika, jednocześnie nie robiąc nic wykonującemu. Aby go stworzyć trzeba zamachnąć się wachlarzem.
Ranga: A
Czas: 49h
A - 5%, S - 3%
Fuuton, Kaze no Yoroi
Jedna z trudniejszych technik tego żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg. Ma jednak słaby punkt od góry. Drugą wadą jest to, że aby coś zobaczyć poza obroną, trzeba mieć bardzo dobrze wyczulone zmysły.
Ranga: A
Czas: 51h
A - 7%, S - 5%
Fuuton, Kumo Kaze no Jutsu
Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz, wewnątrz tornada jest ulewa, była burza - tam też jest. Oczywiście samo tornado też kaleczy osobę znajdującą się w środku.
Ranga: B
Czas: 32h
B - 2%, A - 1,5%, S - 1% - Za 1 chmure
Fuuton, Renkuudan no Jutsu
Wykonujący zbiera powietrze w płucach, mieszając je ze swoją chakrą. Następnie wypuszcza je, tworząc dosyć potężny podmuch wiatru.
Ranga: B
Czas: 33h
B - 4%, A - 3%, S - 2% i wymaga
Demona Shukaku
Fuuton, Boefuu Senpuu no Jutsu
Jest to technika wymagająca co najmniej dwóch osób. Z przeciwnych stron stają osoby, które potem wypuszczają potężne podmuchy, które wkrótce zderzają się i niszczą wszystko między wykonującymi.
Ranga: A
Czas: 51h
A - 7%, S - 15% oraz wymaga
Perfekcji Fuuton
Fuuton, Rasenshuriken
Tworzy w dłoni kulę skondensowanej chakry natury wiatru, wirującej we wszystkie kierunki i będącej pod wpływem wielkiego ciśnienia. Po trafieniu wroga lub przedmiotu dosłownie rozrywa go na strzępy, a jeżeli nie, to odrzuca na bardzo dużą odelgłość jak po uderzeniu gigantycznego przedmiotu. Po tej technice musimy udać się do szpitala bo mamy zniszczoną rękę na poziomie komórek.
Ranga: S
Czas: 150h
S - 45% oraz wymaga posiadania techniki Rasengan oraz
Perfekcji Fuuton
Fuuton, Atsugai
Technika polega na stworzeniu pandemonium z wiatru sprężonego pod wielkim ciśnieniem. Wymaga zawiązania kilkunastu pieczęci, co źle wpływa na czas wykonania techniki, który jest stosunkowo do reszty technik tej natury bardzo duży.
Ranga: S
Czas: 80h
, S - 25% oraz wymaga
Perfekcji Fuuton
Fuuton, Tatsumaki no jutsu
Użytkownik zawiązuje pieczęci i tworzy wielkie tornado pełne chakry. Ma ono tak dużą siłę, ze potrafi zniszczyć większość rzeczy, które staną na jego drodze.
Ranga: A
Czas: 40h
A - 6%, S - 4% oraz wymaga
Perfekcji Fuuton
Butoukai no jutsu
Przykładamy dłoń do ust jak do technik Katon tylko, że w okół niej tworzy się mała kulka z wiatru połączonego z Chakrą. Gdy już ją uformujemy możemy strzelać w przeciwnika.
Ranga: B
Czas: 37h
B - 3%, A - 2%, S - 1% - Za 1 kulke z wiatru
Fuuton, Hanachiri mai
Koło wykonującego pojawia się tysiące płatków zmieniających się w duże tornado, które po chwili uderza w przeciwnika poważnie go raniąc.
Ranga: A
Czas: 49h
A - 4%, S - 3%
Fuuton, Kaiten shuriken
Z wiatru tworzymy wirujące shurikeny nad którymi mamy pełną władzę, czyli możemy nimi dowolnie sterować.
Ranga: A
Czas: 53h
A - 2%, S - 1% - Za 1 Shurikena
Fuuton, Ninpou kamikaze
Tworzy z silnego podmuchu powietrza trzy małe trąby powietrzne, które potrafią narobić nie małych szkód okrążając wroga. Po chwili łączą się one ze sobą, tworząc potężne tornado.
Ranga: S
Czas: 60h
S - 8% oraz wymaga
Perfekcji Fuuton
Fuuton, Ninpou kami oroshi
Shinobi wypuszcza ze złożonych rąk silny strumień powietrze, który pędzi przed siebie jak świder zmiatając wszystko
Ranga: B
Czas: 34h
B - 4,5%, A - 3,5%, S - 2,5%
Juuha shou
Robimy zamach rękę i posyłamy na przeciwnika płaską fale powietrza przypominającą ostrze.
Ranga: A
Czas: 54h
A - 9%, S - 6% oraz wymaga
Perfekcji Fuuton
Juuha reppu shou
Jutsu tworzy wielką łapę z wiatru z pazurami itp. Możemy nią dowolnie sterować i gdy zderzy się z czymś powstają ogromne zniszczenia.
Ranga: S
Czas: 65h
S - 15% oraz wymaga
Perfekcji Fuuton
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Programosy
.
Regulamin