FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
->
Żywiołowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Regulamin i zasady
Zapisy
Tematy ważne dla postaci
Techniki
Suna Gakure
Iwa Gakure
Oto Gakure
Siedziba Lidera
Kumo Gakure
Kiri Gakure
Siedziba Lidera
Zamek Królewski
Klanowe
Żywiołowe
Rangi "D"
Rangi "C"
Rangi "B"
Rangi "A"
Rangi "S"
Wejście do Wioski
Inne, zwoje przywołania i umiejetnosci.
Oaza
Szklarnia
Cmentarz
Inne
Praca
Bramy
Rozległe Równiny
Skały "Zmierzchu"
Miasto w Kraterz
Pograniczne miasto
Laboratoria
Świątynia
Dolina Końca
Ruiny Amegakure
Posterunek graniczny
Podmokłe polany
Centrum miasta
Przejście "Kieł Smoka"
Góry gromu
Dzielnica Raikou
Anielskie Wodospady
Słupek graniczny
Wzgórze nad wioską
Śnieśna wioska
Mała Wioska
Brama Główna
Park Kagazaraku
Tęczowe Lodowce
Plac Hyouchuu
Podwodne przejście
Wodospad
Centrum wioski
Sanktuarium "Wody Bohatera"
Aktualności
Dyskusje
Konoha Gakure
Pytania
Propozycje
Prośby
Instrukcje
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Stadion
Skarbiec
Gorące Źródła
Miasto Tanzaku
Dolina Końca
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Egzaminy
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Konohagakure
Sunagakure
Iwagakure
Otogakure
Amegakure
Kumogakure
Kirigakure
Takigakure
Yukigakure
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Egzaminy
Wasze Historie
Zmiana rangi
Misje
Bank
Bazar
Ogromny Stadion
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Akatsuki
ANBU
Sound Five
7 MM
Ninja medycy
Nauka technik
Własne Techniki
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Wszystko i nic.
Problemy
Propozycje
Zażalenia
Kącik Twórczości
www.scylla.mojeforum.net
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ryo
Wysłany: Czw 20:48, 15 Sty 2009
Temat postu: Doton(Ziemia)
Perfekcyjne opanowanie żywiołu - 100h treningu + ranga A. Perfekcja daje o połowę krótszy trening technik, które perfekcji nie wymagają.
Shinrabanshou douka no jutsu
Jutsu wejściowe do innych technik tego typu. Polega na zamianie swojego ciała w Kamień który jest stworzony ze specjalnego pyłu.
Ranga: D
Czas: 7h
D - 3%, C - 2%, B - 1%, A - 1%, S - 0,5%
Doton, Iwa Kawarimi no Jutsu
Jedna z odmian podstawowego Kawarimi no Jutsu, jednak o wiele praktyczniejsza i skuteczniejsza w walce. Polega na tym, że wykonujący po skupieniu chakry rozpada się na drobne kamienne odłamki, przez co zapobiega atakowi, a chwilę później wraca do swojej oryginalnej formy.
Ranga: C
Czas: 13h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Doton, Doro Kawarimi no Jutsu
Kolejna technika obronna żywiołu Doton. Tym razem jest to błyskawiczna podmiana, polegająca na zmianie ciała wykonującego w błoto na daną chwilę. Po zapobiegnięciu ataku wykonujący wraca do pierwotnej formy.
Ranga: C
Czas: 13h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Doton, Teiraku no Jutsu
Użytkownik przykłada do ziemi ręce i wysyła w nią chakrę, za sprawą czego ziemia po linii prostej, w przód od wykonującego zapada się, pochłaniając wszystko na powierzchni.
Ranga: B
Czas: 24h
B - 3%, A - 2%, S - 1%
Doton, Yahamuki no Jutsu
Podstawowa, dystansowa technika żywiołu Doton. Użytkownik wiąże pieczęci, skupia pieczęci, a następnie kieruje rękę w stronę obranego celu. Drobne kamienie, odłamki itd. z pobliża zaczną bardzo kierować się we wskazane miejsce.
Ranga: C
Czas: 14h
C - 3,5 B - 2,5%, A - 1,5%, S - 0,5%
Doton, Doroku Gaeshi no Jutsu
Technika tylko dla Shinobi o dosyć dużej tężyźnie fizycznej. Polega na wyrwaniu z ziemi sporego płatu ziemi i na zasłonięciu się nim przed atakiem.
Ranga: B
Czas: 27h
B - 5%, A - 4%, S - 3%
Doton, Shinjuu Zanshu no Jutsu
Wykonujący tę technikę najpierw schodzi pod ziemię oraz podchodzi pod wroga, by następnie załapać go od dołu za nogi i ściągnąć pod ziemię. Sam użytkownik wyskakuje z ziemi natychmiast po unieruchomieniu w niej wroga.
Ranga: C
Czas: 18h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Doton, Dochuu Eigyo no Jutsu
Technika polega na przemieszczaniu się pod ziemią. Po zawiązaniu pieczęci, wykonujący po prostu w nią wsiąka. Ma wtedy praktycznie nieograniczone możliwości co do chodzenia pod nią/w niej.
Ranga: C
Czas: 19h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Doton, Hiru Masshou no Jutsu
Technika polega na zamianie wybranej części ciała w skałę, przez co staje się o wiele bardziej odporniejsza na obrażenia, a także można nią zadawać większe obrażenia. Technika działa przez 2 tury.
Ranga: B
Czas: 29h
B - 4%, A - 3%, S - 2%
Doton, Doro Bunshin no Jutsu
Brak obrazka.
Jedna z lepszych technik tworzenia replikacji. Tym razem są to Bunshiny natury Doton, stworzone z błota. Przy tworzeniu, klony wychodzą z ziemi, więc jeśli nie ma jej w pobliżu, nie mogą zostać stworzone. Błotne klony przy zniszczeniu ulegają eksplozji błota, zasłaniając widok oraz powodując lekkie obrażenia. Klon może wyżywać technik twórcy, korzystając z jego chakry. Posiadają aż 1/5 jego wytrzymałości.
Ranga: C
Czas: 17h - można max kontrolować 8 bushinów
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1% - za 1 bushina
Doton, Doryuu Taiga no Jutsu
Po zawiązaniu szeregu pieczęci i skupieniu chakry, użytkownik tworzy rzekę błota, wypływającą ze szczeliny w ziemii. Rzeka ta ma ogromną siłę i w większości przypadków unieruchamia przeciwnika.
Ranga: B
Czas: 34h
B - 3,5%, A - 2,5%, S - 1,5%
Doton, Sanseki Seisha no Jutsu
Użytkownik po zawiązaniu pieczęci zmienia się w głaz, który może się toczyć w dowolnym kierunku i zmieniać je. Można powiedzieć, ze wykonujący staje się po prostu żywym, toczącym się głazem.
Ranga: C
Czas: 13h
C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5%
Doton, Iwa yada kazushi
Szybka, silna, zaskakująca i skuteczna technika. Wykonujący wiąże pieczęć i wznosi ręce w górę, a następnie sprawia, że sufit/ściana/klif itd. zawala się, przez co powstaje istna lawina odłamków.
Ranga: B
Czas: 34h
B - 5%, A - 4%, S - 3%
Doton, Doryo Dango no Jutsu
Użytkownik tej techniki wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie, którą może rzucić w przeciwnika. Technika wymaga potężnej siły.
Kolejna technika wymagająca wielkiej siły fizycznej od wykonującego. Polega na tym, że użytkownik wyrywa spod siebie ogromny kawał ziemi i rzuca nim w przeciwnika.
Ranga: A
Czas: 45h
A - 5%, S - 4%
Doton, Daijigoku no Jutsu
Po zawiązaniu pieczęci i przyłożeniu rąk do ziemi, użytkownik sprawia, że wybrane przez jego miejsce zapada się z wielką szybkością i pochłania wszystko nad sobą.
Ranga: C
Czas: 16h
C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5%
Doton, Doryuu Heki no Jutsu
Polega na stworzeniu z błota wielkiej zasłony, która momentalnie zasycha, zamieniając się w bardzo wytrzymały, skalny mur.
Ranga: A
Czas: 46h
A - 4%, S - 3%
Doton, Iwa Nadare no Jutsu
Technika polega na sprowadzeniu kamiennej lawiny na przeciwników. Wymaga zawiązania szeregu pieczęci i dużej znajomości NinJutsu. Technika wymaga jednak jakiejś sporo nierównej powierzchni.
Ranga: A
Czas: 48h oraz
talent Ninjutsu
A - 6%, S - 5%
Doton, Doryuudan no Jutsu
Technika polega na stworzeniu z błota głowy błotnego smoka, który wypluwa z paszczy serię błotnych, łatwopalnych pocisków. Technika wymaga jednak wielu pieczęci i błota w pobliżu.
Ranga: A
Czas: 49h
A - 3%, S - 1,5% - za 4 pociski błotne
Doton, Retsudo Tenshou
Ostateczna technika Doton związana z atakiem od podłoża. Tym razem po zawiązaniu pieczęci i przyłożeniu dłoni do ziemi wykonujący powoduje silne trzęsienie ziemi.
Ranga: A
Czas: 52h
A - 6%, S - 5%
Doton, Kekai - Dorou Doumu
Technika polega na uwięzieniu przeciwnika/przeciwników w ziemnej kopule, której ściany są wzmacniane za pomocą chakry z każdej strony. Technika ma jednak dwie wady: w niektórych miejscach ściany są słabe, np. w tych najbardziej oddalonych od wykonującego; wykonujący cały czas musi utrzymywać kopułę od zewnątrz przez dotykanie jej dłońmi. Wymaga zawiązania szeregu pieczęci i dużej kontroli chakry.
Ranga: B
Czas: 29h
B - 4%, A - 3%, S - 2%
Doton, Yomi Numa
Technika polega na zmienieniu określonego kawałka ziemi w głębokie, grząskie bagno, pochłaniające wszystkich, który tylko w nie wpadną. Większość ludzi, którzy wpadli w takie bagno czekała śmierć przez utopienie, a tylko nieliczni zdołali przeżyć. Wymaga bardzo wielu pieczęci.
Ranga: S
Czas: 65h
S - 6%
Perfekcji Doton
Doton, Kouseki Jouji no Jutsu
Brak obrazka.
Technika polega na pokryciu swojego ciała niewidoczną, grubą, niemal niezniszczalną warstwą najtwardszych minerałów. Dzięki temu ataki wykonującego zadają wręcz zadają o wiele więcej obrażeń.
Ranga: A
Czas: 57h
A - 4%, S - 3%
Doton, Doryuu Jouheki
Trochę inna wersja techniki Doton, Doryuu Heki, która polegała na stworzeniu ściany obronnej z ziemi. Ta zaś wznosi w wybranym przez shinobi miejscu ogromny wał obronny, o wiele większy i mocniejszy od „poprzednika”. Yamato użył tej techniki w celu przygotowania terenu pod trening dla Naruto.
Ranga: S
Czas: 63h
S - 4%
Douka, Sabaku kyuu
Po wykonaniu Shinranbanshou Douka no Jutsu, Ciało zmienia się w kamień . Efekt tego Jutsu jest taki sam jak u Gaary.
Ranga: A
Czas: 42h
B - 5%, A - 4,5%, S - 3,5%
Perfekcji Doton
Douka: Sabaku sousou
Dokładna kopia Sabaku SouSou - Z tym, że zamiast piachu używamy kamiennego pyłu.
Ranga: A
Czas: 56h
A - 7%, S - 6%
Perfekcji Doton
Doton, Uitenpen
Najpierw musimy na papierze nakreślić bardzo dokładny teren mapy następnie nacinamy palec i wykonujemy pieczęci przykładając go do rysunku. Losowo narysowany teren zmienia się w las skał.
Ranga: S
Czas: 80h ]
S - 40%
Perfekcji Doton
Doton, Tsuchi kairou
Wykonawca uderza rękoma w ziemie, która zaczyna sie przesuwać i tworzy kamienne więzienie, z którego jest tylko jedno wyjście. Można te wyjście również zamknąć
Ranga: A
Czas: 52h
A - 6%, S - 5%
Perfekcji Doton
Doton, Ganchuurou no jutsu
Z ziemi wyrastają spore kolumny tworząc w okół przeciwnika klatkę, z której bardzo trudno się wydostać.
Ranga: B
Czas: 41h
B - 7%, A - 6%, S - 5%
Perfekcji Doton
Doton, Doryuu katsu
Ninja robi konieczne pieczęcie, wtedy umieszcza rękę na ziemi. To nakłania ziemię do podniesienia się i rozdzielenia się na bok. Gdy tylko ninja odrywa rękę od ziemi, rozdzielanie ziemi kończy się.
Ranga: A
Czas: 54h
A - 8%, S - 6%
Perfekcji Doton
Doton, Mirroring hand
Dzięki tej technice możemy kontrolować ziemię, tzn. wyciągamy przed siebie rękę a z ziemi wyrasta też ręka i porusza sie jak nasza. Możemy nią dowolnie sterować. Można zrobić to również z nogą
Ranga: A
Czas: 56h
A - 4%, S - 3% oraz wymaga
Perfekcji Doton
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Programosy
.
Regulamin