FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
->
Żywiołowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Regulamin i zasady
Zapisy
Tematy ważne dla postaci
Techniki
Suna Gakure
Iwa Gakure
Oto Gakure
Siedziba Lidera
Kumo Gakure
Kiri Gakure
Siedziba Lidera
Zamek Królewski
Klanowe
Żywiołowe
Rangi "D"
Rangi "C"
Rangi "B"
Rangi "A"
Rangi "S"
Wejście do Wioski
Inne, zwoje przywołania i umiejetnosci.
Oaza
Szklarnia
Cmentarz
Inne
Praca
Bramy
Rozległe Równiny
Skały "Zmierzchu"
Miasto w Kraterz
Pograniczne miasto
Laboratoria
Świątynia
Dolina Końca
Ruiny Amegakure
Posterunek graniczny
Podmokłe polany
Centrum miasta
Przejście "Kieł Smoka"
Góry gromu
Dzielnica Raikou
Anielskie Wodospady
Słupek graniczny
Wzgórze nad wioską
Śnieśna wioska
Mała Wioska
Brama Główna
Park Kagazaraku
Tęczowe Lodowce
Plac Hyouchuu
Podwodne przejście
Wodospad
Centrum wioski
Sanktuarium "Wody Bohatera"
Aktualności
Dyskusje
Konoha Gakure
Pytania
Propozycje
Prośby
Instrukcje
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Stadion
Skarbiec
Gorące Źródła
Miasto Tanzaku
Dolina Końca
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Egzaminy
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Konohagakure
Sunagakure
Iwagakure
Otogakure
Amegakure
Kumogakure
Kirigakure
Takigakure
Yukigakure
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Egzaminy
Wasze Historie
Zmiana rangi
Misje
Bank
Bazar
Ogromny Stadion
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Akatsuki
ANBU
Sound Five
7 MM
Ninja medycy
Nauka technik
Własne Techniki
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Wszystko i nic.
Problemy
Propozycje
Zażalenia
Kącik Twórczości
www.scylla.mojeforum.net
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adm
Wysłany: Czw 0:04, 15 Sty 2009
Temat postu: Katon
Perfekcyjne opanowanie żywiołu - 100h treningu + ranga A. Perfekcja daje o połowę krótszy trening technik, które perfekcji nie wymagają.
Katon, Hikyuu no Jutsu
Jest to jedna z najbardziej podstawowych, przez to jedna ze słabszych, technik elementu ognia. Po zawiązaniu kilku prostych pieczęci, wykonujący gromadzi chakrę w płucach, którą wyprowadzamy na zewnątrz przez usta, w postaci ognistej kuli. Powstały pocisk ma średni zasięg, ale szybko się przemieszcza, dzięki czemu technika może zaskoczyć wroga.
Ranga:
D
Czas:
8h
D - 4%, C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5%
Katon, Endan
Jutsu wzorowane na podstawowym Katon, Hikyuu no Jutsu, z wprowadzoną modyfikacją. Mianowicie wypuszczane z ust płomienie obejmują większy obszar, ale nie są zbyt skupione dzięki czemu obejmują one większy obszar działania, ale kosztem zadawanych obrażeń.
Ranga:
C
Czas:
12h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Katon, Kasumi Enbu no Jutsu
Jedna z niewielu technik Katon o, w większości przypadków, taktycznym zastosowaniu. Polega na wypluciu z ust ognistych płomieni, które osiadają na ziemi i palą się tak długo, dopóki wykonujący będzie chciał i o ile starczy mu na to chakry. Poza tym może nimi dowolnie sterować, a ogień porusza się w błyskawicznym tempie. Jest wiele zastosowań tej techniki. Niektóre z nich to zagrodzenie wrogowi drogi; otoczenie się pierścieniem ognia w celu ochronnym lub chociaż otoczenie wroga płomieniami, aby nie uciekł; a nawet jest używana do najprostszego celu, czyli zwykłego ataku. Podobnie jak większość technik Katon, wymaga złożeniu kilku pieczęci oraz skupienia chakry w płucach.
Ranga:
C
Czas:
16h
1 tura kontroli ognia C - 2%, B - 1,5%, A - 1%, S - 0,5%
Katon, Housenka no Jutsu
Technika polega na wypuszczeniu kilku-kilkunastu ognistych kul, zwanych "kwiatami feniksa". Po zawiązaniu pieczęci, gromadzimy w naszych płucach chakrę, a następnie wyprowadzamy ją ustami na zewnątrz, formując z nich ogniste kule. Zaskakujący dla wielu przeciwników może być fakt, że jednocześnie z wypluciem kul, można rzucić małą bronią taką jak kunaie, czy shurikeny, które chowają się w ognistych kulach, przez co powodują większe obrażenia i są zaskakujące.
Ranga:
C
Czas:
19h
1 kula ognia C - 2%, B - 1,5%, A - 1%, S - 0,5%
Katon, Karyuudan no Jutsu
Nie bez powodu inaczej zwany "miotaczem ognia". Jak większość technik tego żywiołu wymaga pieczęci i skupienia chakry w płucach, a następnie wypluciu jej. Cechą charakterystyczną tej techniki jest stosunkowo daleki zasięg jak na technikę Katon.
Ranga:
C
Czas:
23h
C - 5%, B - 4%, A - 3%, S - 1,5%
Katon, Goukakyuu no Jutsu
Potężniejsza odmiana Katon, Hikyuu no Jutsu. Dzięki zgromadzeniu większych ilości chakry, możliwe jest stworzenie o wiele większej płomiennej kuli, która tym razem może spowodować naprawdę poważne zniszczenia. Technika nie bez powodu zwana jest "techniką kuli ogromu ognia". Wymaga zawiązania szeregu pieczęci, co znacznie spowalnia jej wykonanie.
Ranga:
B
Czas:
28h
B - 5%, A - 4%, S - 3%
Katon, Daiendan
O wiele potężniejsza wersja techniki Katon, Endan. Dzięki zwielokrotnieniu ilości dawanej chakry obszar działania płomieni kilkakrotnie się zwiększył, a także same płomienie zostały bardziej skupione, dzięki czemu zadają o wiele więcej obrażeń niż Katon, Endan. Wciąż jednak nie równają się mocą z technikami pokroju Katon, Goukakyuu no Jutsu. Istnieje bardzo mała szansa, że ktokolwiek uniknie tej techniki. Zaletą Katon, Daiendan jest bardzo szybki, jak na technikę tak wysokiej rangi, czas wykonania.
Ranga:
B
Czas:
32h
B - 5%, A - 4%, S - 3%
Katon, Hai seki shou
Technika żywiołu ognia użyta przez Asumę przeciwko jednemu z członków Akatsuki. Shinobi po skumulowaniu chakry i zawiązaniu odpowiednich pieczęci wydmuchuje w stronę przeciwnika ogromną chmurę gorącego pyłu. Po zakończeniu tego procesu popiół wybucha, pochłaniając wszystko wewnątrz w kłębach ognia. Technika może poparzyć człowieka do tego stopnia, że nie będzie on w stanie się normalnie poruszać.
Ranga:
B
Czas:
34h
B - 6%, A - 5%, S - 3,5%
Katon, Ryuusei no Jutsu
O wiele silniejsza i skuteczniejsza wersja Katon, Housenka no Jutsu, pozbawiona jednak zalety wynikającej z możliwości ukrycia w ognistych kulach ognia. Ogniste pociski, wystrzeliwane z naszych ust po zawiązaniu pieczęci i skupieniu chakry w płucach są mniejsze, bardziej aerodynamiczne, szybsze, a przede wszystkim wybuchają po zderzeniu. Niestety to wszystko ma odbicie na ich kosztach chakry, które są dosyć duże jak na taką technikę. Technika zwana też "techniką meteorów".
Ranga:
B
Czas:
36h
1 kula ognia B - 3%, A - 2%, S - 1%
Gamayudan
Po paru pieczęciach z naszych ust wylatuje olej. Jeżeli druga osoba zna jakąś technikę Katon można je połączyć i stworzyć Gamayu Endan.
Ranga:
B
Czas:
37h
B - 5%, A - 3%, S - 2,5%
Katon, Kasumi Enbu no Jutsu
Ogniowy atak, wystrzelony w grupę przeciwników. Po dotarciu do celu pocisk rozpada się na wiele mniejszych płomieni, poszerzając tym samym swoją powierzchnię. Podpalenia jedyniae są groźne.
Ranga:
B
Czas:
38h
B - 5, A - 4%, S - 2,5%
Katon, Karyuu Endan
Technika z wyższej półki, którą niewiele ludzi było zdolnych opanować. Standardowo jak przy tego rodzaju technikach, po zawiązaniu pieczęci należy skupić chakrę w płucach, biorąc jednocześnie głęboki wdech, po czym wypuszcza się z ust i podpalone powietrze, jak i chakrę zmienioną w płomienie w formie długiego strumienia ognia. Efektywność techniki w dużej mierze zależy od tego, ile chakry nagromadzimy, choć zazwyczaj nie trzeba jej zbyt wiele, żeby tą techniką unieszkodliwić wroga. Wadą tej techniki jest jej powolny czas przygotowania.
Ranga:
A
Czas:
39h
A - 6%, S - 3%
Katon, Maguma Nagare
Zaawansowane Jutsu ognia, różniące się nieco od pozostałych. Tym razem, skupiając chakrę w płucach nie wytwarzamy ognistych płomieni, lecz wrzącą magmę, która stygnie dopieo po dostaniu się na zewnątrz ciała. Technika jest niebezpieczna zarówno dla wroga, jak i atakującego. To właśnie jej największa wada: rani także używającego tej techniki, paląc go od środka, podczas jej wykonywania. Wykonujący po zawiązaniu szeregu pieczęci wypluwa z ust strumień magmy, która po kilku chwilach zasycha i oprócz mocnego oparzenia celu może go unieruchomić.
Ranga:
A
Czas:
40h
A - 4%, S - 3%
Katon, Ryuuka no Jutsu
Jedno z silniejszych i najbardziej niszczycielskich technik, używane przez elitę shinobi specjalizujących się w tym żywiole. Technika polega na rozgrzaniu swojego ciała do bardzo wysokiej temperatury, a następnie na wystrzeleniu jej w kierunku wroga. Ponieważ jest ona tak duża, podpala po drodze powietrze, dzięki czemu jest wrażenie, że wykonujący emituje płomienie z całego ciała. Do wykonania techniki potrzebne jest kilkanaście pieczęci. Technika jest tak silna, że potrafi się przebić nawet przez bardzo twarde i grube ściany. Można ją także wykonać, przesyłając temperaturę po jakimś dobrym przewodniku ciepła np. metalowej lince. Gdy przeciwnik jest nią, np. owinięty, a wykonujący użyje Ryuuka no Jutsu wysyłając temperaturę po linkach, to technika zawsze trafi.
Ranga:
A
Czas:
42h
A - 5%, S - 3,5%
Katon, Hinote no Jutsu
Jedna z szybszych i silniejszych technik, a dla silnych shinobi niemal błyskawiczna. Wykonujący przykłada ręce do ziemi i kumuluje w nich chakrę. Następnie zmienia ją w płomienie i rozprowadza po ziemi. W efekcie powstaje bardzo silny pożar.
Ranga:
A
Czas:
44h
A - 8%, S - 5%
Katon, Gouryuuka no Jutsu
Kolejna technika wymagająca szeregu pieczęci i skupienia chakry w płucach, jednak tutaj płomienie przybierają postać smoczej głowy i stąd właśnie wzięła się nazwa techniki. Wystarczy, że wybierzemy cel, a smok będzie się kierował dokładnie na niego, więc szansa na uniknięcie smoka zależy tylko i wyłącznie od zdolności wroga.
Ranga:
A
Czas:
46h
A - 10%, S - 6% oraz Perfekcja Katon
Katon, Gamayu endan
Osoba siedząca na żabie wykonuje jedną z technik ogniowych Katon. Następnie żaba wypluwa dość dużą ilość oleju. W połączeniu, powstaje o wiele większy strumień ognia pozwalający bardziej osłabić przeciwnika.
Ranga:
A
Czas:
50h
A - 4%, S - 3% oraz wymagany podpis na zwoju żab
Katon: Ninpou hibashiri
Wokół wykonawcy na ziemie tworzą się dwa ogniste koła, po czym z dwóch stron ogień po ziemi od kół okrąża przeciwnika/ów. Tworząc dużą ścianę ognia, uniemożliwia poruszanie się.
Ranga:
A
Czas:
55h
A - 6%, S - 4%
Katon, Zukkoku
Jak na technikę tak wysokiej rangi przystało, jest ona jedną z najgroźniejszych wymyślonych technik. Polega na przygotowaniu w płucach, a następnie wypluciu na pole bitwy ciągle przygotowywanej lawy, która zalewa wielki obszar i doszczętnie go niszczy. Z wroga, który bezpośrednio miał kontakt z techniką zazwyczaj nie zostaje nawet popiół. Technika ma jednak bardzo dużą wadę - proces jej wykonywania jest bardzo długi.
Ranga:
S
Czas:
65h
S - 10% oraz Perfekcja Katon
Katon, Haikedo
Jedyna technika Katon do ataku bezpośredniego, co nie oznacza, że jest słaba. Wręcz przeciwnie, jest jedną z lepszych, niestety, prawie nigdy nie używanych ze względu na jej poziom trudności. Nie wymaga pieczęci, wymaga jednak bardzo silnego, czasochłonnego i stabilnego skoncentrowania chakry w jednym miejscu i zmienieniu jej w ognistą kulę. Płomienie w niej są tak ściśnięte, że wystarczy dotknąć czegoś twardszego, aby kula wybuchnęła i pochłonęła średni obszar w potężnej eksplozji. Jest to jedna z wad tej techniki: po zaatakowaniu wroga obrywa zarówno on, jak i my.
Ranga:
S
Czas:
70h
S - 12% oraz Perfekcja Katon
Katon, Makairai no Jutsu
Zdecydowanie najsilniejsza technika Katon. Zużywa całą dostępną nam chakrę i to w zależności od jej ilości powoduje zniszczenia. Po skupieniu całej chakry i ściśnięciu jej w płucach uwalnia się ją za pomocą ust w postaci bardzo skondensowanego ognistego strumienia, który zwęgla wszystko, co znajduje się przed wykonującym w promieniu kilkuset metrów. Niestety, techniki tak potężne jak ta mają wady. Przy użyciu tego ataku nasze ciało zostaje bardzo uszkodzone lub umieramy.
Ranga:
S
Czas:
80h
S - 95% oraz Perfekcja Katon
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Programosy
.
Regulamin