FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
->
Rangi "S"
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Regulamin i zasady
Zapisy
Tematy ważne dla postaci
Techniki
Suna Gakure
Iwa Gakure
Oto Gakure
Siedziba Lidera
Kumo Gakure
Kiri Gakure
Siedziba Lidera
Zamek Królewski
Klanowe
Żywiołowe
Rangi "D"
Rangi "C"
Rangi "B"
Rangi "A"
Rangi "S"
Wejście do Wioski
Inne, zwoje przywołania i umiejetnosci.
Oaza
Szklarnia
Cmentarz
Inne
Praca
Bramy
Rozległe Równiny
Skały "Zmierzchu"
Miasto w Kraterz
Pograniczne miasto
Laboratoria
Świątynia
Dolina Końca
Ruiny Amegakure
Posterunek graniczny
Podmokłe polany
Centrum miasta
Przejście "Kieł Smoka"
Góry gromu
Dzielnica Raikou
Anielskie Wodospady
Słupek graniczny
Wzgórze nad wioską
Śnieśna wioska
Mała Wioska
Brama Główna
Park Kagazaraku
Tęczowe Lodowce
Plac Hyouchuu
Podwodne przejście
Wodospad
Centrum wioski
Sanktuarium "Wody Bohatera"
Aktualności
Dyskusje
Konoha Gakure
Pytania
Propozycje
Prośby
Instrukcje
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Stadion
Skarbiec
Gorące Źródła
Miasto Tanzaku
Dolina Końca
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Egzaminy
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Konohagakure
Sunagakure
Iwagakure
Otogakure
Amegakure
Kumogakure
Kirigakure
Takigakure
Yukigakure
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Egzaminy
Wasze Historie
Zmiana rangi
Misje
Bank
Bazar
Ogromny Stadion
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Akatsuki
ANBU
Sound Five
7 MM
Ninja medycy
Nauka technik
Własne Techniki
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Wszystko i nic.
Problemy
Propozycje
Zażalenia
Kącik Twórczości
www.scylla.mojeforum.net
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adm
Wysłany: Śro 1:26, 14 Sty 2009
Temat postu: Ninjutsu
Ninjutsu rangi "S"
Shoushitsu
Bardzo trudna technika teleportacji. Robimy ją bardzo szybko, więc można uciec praktycznie w każdym momencie z pola walki, a technika wygląda tak, że wsysa nas jakby małą dziura i po chwili znikamy.
Czas nauki: 80h oran wymagany talent Ninjutsu
S - 25%
Hiraishin no jutsu
Technika teleportacji wynaleziona przez samego Yondaime. Można przypuszczać, że jest to ulepszona wersja Shunshin no Jutsu, jednak pozory mylą. Hiraishin no Jutsu polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna notka, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Przeważnie przed użyciem techniki zostawia się ową notkę z odpowiednią formułą w wybranym miejscu (np. przyczepiając ją do kunaia i rzucając nim do celu), po czym używa jej, błyskawicznie zachodząc przeciwnika od tyłu.
Czas nauki: 110h oraz wymagany talent Ninjutsu
S - 17%
Shouten no jutsu
Poświęcając ludzi i tworząc z nich idealne kopie innych członków Akatsuki, łącznie z ich unikalnymi broniami i technikami. Siła klona zależy od ilości danej mu czakry (za pierwszym razem było jej 30%)
Czas nauki: 95h oraz wymagany talent Ninjutsu
S - 15% + ilość chakry oddanej kolowi.
Raigou senjusatsu
Wpierw chwilę się skupiamy. Nad nami tworzy się poświata jakiegoś bożka z dużą ilością rąk. Następnie bożek znika, a wszystkie ręce atakują naszego przeciwnika zadając mu masakryczne obrażenia. Nie można przewidzieć jak dana pięść zaatakuje(no chyba, że Sharingan). Podejść do nas jest bardzo trudno.
Czas nauki: 200h oraz wymagany talen Ninjutsu
S - 10% uaktywnienie + po 3% za każdą ręke.
Kekkaimon, Gofuu jutsu, Hachimon heijou
Technika zaczyna się od tego, że: Przed naszymi stopami znajduje się rysunek dosyć dokładny jakieś wioski, lub czegoś to tego podobnego. Wykonujemy masę pieczęci(Naprawdę sporo). Po wykonaniu pieczęci przykładamy obie ręce do rysunku. Wymawiamy nazwę techniki, a po chwili na obszarze wioski pojawiają się 4 wielkie posągi, jakby tego nie nazwać jest to duże. Są one rozmieszczone na: wschodzie, zachodzie, północy i południu danej wioski, lub dużego obszaru. Gdy posągi już uzyskają swoją wielkość od każdego z nich zaczyna się tworzyć bariera ochronna w okół całej wioski, lub danego jakiegoś obszaru jeśli nie chodzi o wioskę. Jedynie użytkownik tej techniki i osoby z nim towarzyszące mogą przechodzić swobodnie przez barierę.
Jutsu na razie nie dostępne do nauki
Oodama Rasengan
Ulepszona wersja Rasengana. Dzięki temu, że klon nas wspomaga przy ataku kula z czakry zwiększa swoją rotacje i siłę. Jedna osoba nie jest w stanie utrzymać tej techniki.
Czas nauki: 90h oraz wymagany talent Ninjutsu
S - 35%
Shikanashi no Jutsu
Technika sprawiająca, że nasze ciało na kilka sekund jest przeźroczyste i jesteśmy w stanie przeniknąć każdy atak. Jutsu może być użyte tylko raz w czasie walki. W przeciwnym razie nasze ciało nie wróci do pierwotnej materii.
Czas nauki: 130h oraz wymagany talent Ninjutsu
S - 10%
Souja Sousai no Jutsu
Technika polega na włożeniu swojej dłoni w dłoń swojego przeciwnika. Po skupieniu czakry po chwili przeciwnik umiera a wraz z nim użytkownik Jutsu.
Jutsu na razie nie dostępne do nauki
Hansen Shigai no Jutsu
Technika polega na przeniesieniu swojej duszy do innego ciała. Chcąc użyć tej techniki trzeba poświęcić żywego człowieka do którego ciała mamy wstąpić. Po "przeprowadzce" do innego ciała dusza tego człowieka umiera a nasz stare ciało umiera.
Jutsu na razie nie dostępne do nauki
Kuchiyose: Edo Tensei
Jutsu polega na przywołaniu duszy umarłego i w pełni jej kontrolowanie. Aby dusza miała ciało należy poświęcić ciało które staje sie dla niej pojemnikiem. W takiej formie przywołany odzyskuje już swój prawdziwy wygląd.
Jutsu na razie nie dostępne do nauki
Ninpou Shisha Kugutsu
Inaczej nazywana techniką "martwej kukły". Do jej wykonania potrzebne są 2 żywe osoby (+ wykonujący technikę). Technika pozwala połączyć ze sobą te ciała i stworzyć jednego silnego "potwora" który ma wiedzę i umiejętności wszystkich poświęconych. Techniki nie można cofnąć. Po raz pierwszy techniki tej użył Orochimaru używając ciał Arashiego, Kamikiri i Kagerou.
Jutsu na razie nie dostępne do nauki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Programosy
.
Regulamin