FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
->
Klanowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Regulamin i zasady
Zapisy
Tematy ważne dla postaci
Techniki
Suna Gakure
Iwa Gakure
Oto Gakure
Siedziba Lidera
Kumo Gakure
Kiri Gakure
Siedziba Lidera
Zamek Królewski
Klanowe
Żywiołowe
Rangi "D"
Rangi "C"
Rangi "B"
Rangi "A"
Rangi "S"
Wejście do Wioski
Inne, zwoje przywołania i umiejetnosci.
Oaza
Szklarnia
Cmentarz
Inne
Praca
Bramy
Rozległe Równiny
Skały "Zmierzchu"
Miasto w Kraterz
Pograniczne miasto
Laboratoria
Świątynia
Dolina Końca
Ruiny Amegakure
Posterunek graniczny
Podmokłe polany
Centrum miasta
Przejście "Kieł Smoka"
Góry gromu
Dzielnica Raikou
Anielskie Wodospady
Słupek graniczny
Wzgórze nad wioską
Śnieśna wioska
Mała Wioska
Brama Główna
Park Kagazaraku
Tęczowe Lodowce
Plac Hyouchuu
Podwodne przejście
Wodospad
Centrum wioski
Sanktuarium "Wody Bohatera"
Aktualności
Dyskusje
Konoha Gakure
Pytania
Propozycje
Prośby
Instrukcje
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Stadion
Skarbiec
Gorące Źródła
Miasto Tanzaku
Dolina Końca
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Egzaminy
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Konohagakure
Sunagakure
Iwagakure
Otogakure
Amegakure
Kumogakure
Kirigakure
Takigakure
Yukigakure
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Egzaminy
Wasze Historie
Zmiana rangi
Misje
Bank
Bazar
Ogromny Stadion
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Akatsuki
ANBU
Sound Five
7 MM
Ninja medycy
Nauka technik
Własne Techniki
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Wszystko i nic.
Problemy
Propozycje
Zażalenia
Kącik Twórczości
www.scylla.mojeforum.net
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adm
Wysłany: Pią 0:05, 16 Sty 2009
Temat postu: Klan "Majutsushi"
Najliczniejszy klan w Wiosce Piasku, mimo to nie są jakoś specjalnie silni. Są zwykłym szarym klanem, których techniki można by uznać za „zagapione” od Ayasturi no Tsukiai, bowiem polegają one na przyzwaniu, a następnie kontrolowaniu drewnianych lalek. Do złudzenia przypominają te, których dużo można znaleźć na placu treningowym. Ich umiejętności pozwalają na naprawianie lalek przy pomocy chakry, wzmacnianiu, a także scalaniu, dzięki czemu tworzą więzienia. Te z kolei mogą być pełne różnorodnych pułapek, od zwykłych, dostępnych dla wszystkich shinobi, po klanowe. Silniejsi członkowie tworzą własne pułapki. Niekiedy przekazują je innym, tak, aby technika nie odeszła w zapomnienie, a co za tym idzie: ich poświęcenie nie poszło na marne.
To, co wyróżnia ich z tłumu to charakter: prostolinijność, otwartość. Wszystko mówią wprost, nie ukrywają nic, szczególnie przed najbardziej zaufanymi przyjaciółmi. Jeżeli jednak zostaną przez kogokolwiek zdradzeni mogą pokazać się od ich najgorszej strony: są bardzo mściwi. Jeżeli jednak już mają się na kimś mścić, to musi to być poważny powód. Od najmłodszych członkowie uczeni są szacunku do starszych, rówieśników. Zdarzają się jednak wyjątki od tej zasady. Są w klanie ludzie, którzy swoim zachowaniem nie świadczą o przynależności rodzinnej.
Są bardzo szanowani, głównie dlatego, że i oni szanują innych, a ich głos w radzie ma dużą wartość.
Kekkei Gekai:
Kontrola drewnianych lalek
Techniki klanowe:
Mokusei Kairai Kuchiyose no Jutsu
Przyłożywszy ręce do ziemi Majutsushi przyzywa kilka lalek w „stanie surowym”. Są one potem – przy pomocy kolejnych technik – wykorzystywane do walki z przeciwnikiem.
Ranga technik: D
Talent
Kairai no Ohitsuji no Jutsu
Technika wykorzystująca lalkę jako taran. Lalka „upada” na ręce i nogi, po czym głowa odchyla się do tyłu. Kolejna akcja to już szarża na przeciwnika. Po uderzeniu, bądź chybieniu lalka wraca do swej zwykłej postawy.
Ranga technik: B
Czas nauki: 32h
B - 4% A - 3% S - 2%
Ugoki no Kairai no Jutsu
Przy pomocy specjalnych notek, Majutsushi może „ożywić” lalkę, a następnie swobodnie kontrolować jej ruchy.
Ranga technik: B
Czas nauki: 36h
B - 4% A - 3% S - 2%
Noborizaka no Kairai no Jutsu
Dzięki tej technice umiejętności lalki zwiększają się. Atakuje szybciej, mocniej i celniej.
Ranga technik: B
Czas nauki: 39h
B - 6% A - 5% S - 4%
Gufuu no Kairai no Jutsu
Lalka zaczyna szybko kręcić się wokół własnej osi, wcześniej rozkładając ręce na boki. Poruszając się do przodu ma na celu zranienie jak największej liczby przeciwników.
Ranga technik: B
Czas nauki: 39h
Utrata chakry za wprawienie jednej kukły w obroty: B - 3% A - 2% S - 1%
Mokudabi no Jutsu
Wzmacnia lalki, reperując jej rozbite części i wzmacniając chakrą drewno. Po użyciu tej techniki lalki ciemnieje.
Ranga technik: B
Czas naukit 42h
B - 7% A - 6% S - 5%
Mokusei Joukaku no Jutsu – Ichiban Taira
Technika polega na zamknięciu wroga w drewnianym zamku, złożonym z lalek, lub przyzwanego, już gotowego.
Ranga technik: A
Czas nauki: 44h
A - 5% S - 3%
Mokusei Joukaku no Jutsu – Daini Taira
Technika ulepszenia wcześniej stworzonego zamku. Dobudowywane są dwa pięta, ściany stają się grubsze. Na każdym piętrze znajdują się pułapki w postaci kolców i drewnianych kukieł.
Ranga technik: A
Czas nauki: 44h
A - 8% S - 5%
WanaJutsu: Hibana
Kolejna technika pułapek, działająca tylko na terenie zamku. Gdy tylko osoba weń zamknięta zbliży się/dotknie ściany zostaje porażona wiązką chakry, w postaci impulsu, który poza obrażeniami paraliżuje na od jednej do dwóch tur.
Ranga technik: A
Czas nauki: 46h
A - 5% S - 4%
WanaJutsu: Piripiri
Technika pułapki, wykorzystywana w zamku. „Kawałki” ścian „rozszerzają się” o dodatkowe kolce, a następnie są wystrzeliwane w kierunku przeciwnika. Każdy jeden fragment osłabia ściany.
Ranga technik: A
Czas nauki: 46h
A - 5% S - 4%
Hantaisha Jun Guu
Jedyne GenJutsu w klanie. Działa tylko na obszarze zamku. Jeżeli ktoś się dostanie do zamku, aby ratować drugą osobę, postrzegają siebie jako przeciwników. Jeden i drugi widzi lalkę. Technika działa jednocześnie na dźwięk. Nie mogą się porozumiewać. Jeden nie usłyszy tego, co powie drugi i odwrotnie. Technikę można przełamać, jeżeli przynajmniej jeden ze złapanych użyje silniejszego Tai-jutsu od drugiego.
Ranga technik: S
Czas nauki: 53h
A - 5% S - 4%
By Noana & Santana & Ansha
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Programosy
.
Regulamin