FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
->
Klanowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Regulamin i zasady
Zapisy
Tematy ważne dla postaci
Techniki
Suna Gakure
Iwa Gakure
Oto Gakure
Siedziba Lidera
Kumo Gakure
Kiri Gakure
Siedziba Lidera
Zamek Królewski
Klanowe
Żywiołowe
Rangi "D"
Rangi "C"
Rangi "B"
Rangi "A"
Rangi "S"
Wejście do Wioski
Inne, zwoje przywołania i umiejetnosci.
Oaza
Szklarnia
Cmentarz
Inne
Praca
Bramy
Rozległe Równiny
Skały "Zmierzchu"
Miasto w Kraterz
Pograniczne miasto
Laboratoria
Świątynia
Dolina Końca
Ruiny Amegakure
Posterunek graniczny
Podmokłe polany
Centrum miasta
Przejście "Kieł Smoka"
Góry gromu
Dzielnica Raikou
Anielskie Wodospady
Słupek graniczny
Wzgórze nad wioską
Śnieśna wioska
Mała Wioska
Brama Główna
Park Kagazaraku
Tęczowe Lodowce
Plac Hyouchuu
Podwodne przejście
Wodospad
Centrum wioski
Sanktuarium "Wody Bohatera"
Aktualności
Dyskusje
Konoha Gakure
Pytania
Propozycje
Prośby
Instrukcje
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Skarbiec
Stadion
Skarbiec
Gorące Źródła
Miasto Tanzaku
Dolina Końca
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Apartamenty Mieszkalne
Egzaminy
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Konohagakure
Sunagakure
Iwagakure
Otogakure
Amegakure
Kumogakure
Kirigakure
Takigakure
Yukigakure
przeniesiono na mojeforum.net !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------
Egzaminy
Wasze Historie
Zmiana rangi
Misje
Bank
Bazar
Ogromny Stadion
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Akatsuki
ANBU
Sound Five
7 MM
Ninja medycy
Nauka technik
Własne Techniki
www.scylla.mojeforum.net
----------------
Wszystko i nic.
Problemy
Propozycje
Zażalenia
Kącik Twórczości
www.scylla.mojeforum.net
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adm
Wysłany: Pią 0:01, 16 Sty 2009
Temat postu: Klan "Kamizuru"
Klan ten od wieków zamieszkuje osadę Iwa-Gakure. Ich linia krwi jest dosyć ciekawa. Mianowicie posiadają oni kontrolę nad pszczołami. Mogą wydawać im rozkazy, posługiwać się nimi w walce, wykorzystywać je do innych spraw.
Podczas wojny wiosek, klan walczył ze swoim rodowym wrogiem - Konohańskim Klanem Aburame. Niestety ograniczeniu jedynie do pszczół Hachiwaizu przegrali tę walkę. Od tamtej pory jednak wykształcili w sobie więcej pszczelich technik, więc teraz szanse na wygraną byłby mniej więcej równe.
Klan ma własne osiedle (wieki ogród z ulami i domkami), na którym mieszka. Są szanowani w wiosce, Tsuchikage ma do nich zaufanie, a cywile wiedzą, że Hachiwaizu zawsze będą bronić wioski.
Kekkei Gekai:
Kontrola nad pszczołami
Umiejętności klanowe:
Hachi no Kuru
Pierwsza podstawowa umiejętność klanu Hachiwaizu. Przywołanie roju pszczół z pobliskiej okolicy, poprzez wysłanie specjalnej fali, na którą reagują tylko owady. Czasem może przylecieć jedna pszczoła, a czasem cały rój wraz z królową. Czas przybycia jest także zależny od terytorium, w którym znajduje się Pszczelarz. Wiadomo, że na trawiastych terenach szansa będzie o wiele większa, ale na pustyni, praktycznie znikoma.
Ranga technik: D
Czas nauki: Każdy przedstawiciel klanu potrafi tą technikę od urodzenia.
Hachi no Yuku
Druga podstawowa umiejętność klanu Hachiwaizu, porozumiewania się z pszczołami. Wysłane badają teren, szukają potencjalnych przeciwników i ich kryjówki oraz badają teren pod kątem dogodnych miejsc do walki, po czym przynoszą wszystkie informacje z powrotem do właściciela. Pszczelarz może im wydawać także inne rozkazy.
Ranga technik: D
Czas nauki: Każdy przedstawiciel klanu potrafi tą technikę od urodzenia.
Techniki klanowe:
Hachifuki no Jutsu
Technika polegająca na wypluciu z ust pszczół, które zawierają w swoim długim i ostrym żądle, śladowe ilości trucizny. Jeżeli trucizna przedostanie się do organizmu przeciwnika, może zostać usunięta przy pomocy antidotum, przeczekania i przeżycia jej skutków, wyssania krwi lub ewentualnie, amputacji całej kończyny.
Ranga technik: C
Czas nauki: 17h
C - 1.5% B - 1% A - 0.5% S - 0.25%
Hachi Sekkou no Jutsu
Technika wysyłająca specjalną pszczołę zwiadowcę, która pozostawia po sobie ślad w postaci miodu. Pozostałe pszczoły są w stanie podążać za nią przez kilka dni i nocy. Można wysłać więcej pszczół. Wadą techniki jest to, że pszczoła, gdy lata może zostać łatwo wykryta i celny atak pozbawi ją życia.
Ranga technik: C
Czas nauki: 20h
C - 2% B - 1.5% A - 1% S - 0.5%
Hachi Kazumi no Jutsu
Technika przywołująca chmarę nieszkodliwych, małych pszczół, latając wokół oczu przeciwnika, ograniczają jego pole walki, a także pole widzenia. Rozpraszają jego uwagę, a zaatakowane oblepiają go niewielką ilością miodu. Mogą także spowalniać pościg. Zależnie od włożonej chakry, pszczół może być więcej, co tym samym daje skuteczniejszy efekty.
Ranga technik: C
Czas nauki: 25h
C - 5% B - 4% A - 3% S - 2%
Hachimitsu no Jutsu
Hachimitsu no Jutsu to podstawowa ofensywna technika klanu Hachiwaizu. Shinobi uwalnia chmarę pszczół, które lecą na przeciwnika. Większość z nich to tylko nieszkodliwe owady, które oblepiają wroga kleistą substancją, ale wśród nich poukrywane są pszczoły żądlące niebezpieczną trucizną.
Ranga technik: C
Czas nauki: 28h
C - 6 % B - 5% A - 4% S - 3%
Hachi Bunshin no Jutsu
Są to klony wytworzone z miodu, lepkiej substancji, którą produkują osy i pszczoły. Klon jest zdolny do ataku i może używać wszystkich technik postaci, ale ma zaledwie 1/10 wytrzymałości oryginału. Gdy ginie, wybucha i obkleja wszystkich naokoło miodem, zmniejszając ich zręczność i szybkość.
Ranga technik: C
Czas nauki: 31h
Za jednego klona: 3% A - 2% S - 1% - maksymalna ilość utrzymywanych klonów: 10
Suimin Hachi no Jutsu
Pszczelarz wybiera spośród roju jedną z pszczół, obdarzoną toksycznym środkiem usypiającym. Pszczoła leci do celu dopóki nie trafi w szyję przeciwnika. Użądlenie spowija ofiarę ciężkim snem.
Ranga technik: C
Czas nauki: 34h
Za jednego klona: B - 5% A - 4% S - 3%
Hachibou no Jutsu
Atakujący posyła w kierunku wroga kilkanaście do kilkudziesięciu wielkich pszczół. Pszczoły te zamieniają się w bardzo gęsty miód, który po zetknięciu z ciałem przeciwnika, unieruchamiają go.
Ranga technik: B
Czas nauki: 38h
Za każde 10 pszczół: B - 4% A - 3% S - 2% - maksymalna ilość wysłanych pszczół: 30
Hachi Senbon no Jutsu
Żądła wywołanych owadów wystrzeliwują, raniąc przeciwników iglicami, które wyglądem i wielkością zbliżonymi są do senbonów.
Ranga technik: B
Czas nauki: 38h
B - 5.% A - 4% S - 3%
Hachi Bakudan no Jutsu
Do uwolnionych przez postać pszczół, przyczepione są wybuchowe notki. Po zetknięciu owadów z celem następuje wybuch. Jest to technika mogąca wyrządzić duże zniszczenia w małym czasie.
Ranga technik: A
Czas nauki: 42h
Czakra za każde 10 pszczół z notkami: A - 5% S - 4%
Mitsubachimitsu no Jutsu
Zaawansowana technika klanu Hachiwaizu, polegającą na przywołaniu chmary wielkich szerszeni. Atakujący posyła ich na wroga aby żądląc go i kłując zadały mu poważne rany. Niektóre z nich posiadają w swych żądłach pokaźne dawki trucizny. Pokonane szerszenie zamieniają się w miód oblepiający wroga.
Ranga technik: A
Czas nauki: 46h
A - 5% S - 4%
Hachi no Tate
Zaawansowana technika defensywna. Pszczoły nie odstępują nas na krok, a jeśli ktoś zaatakuje nas techniką dystansową, niezależnie od nas tworzą gęstą ścianę by zniwelować atak. Do ciągłego działania trzeba cały czas uwalniać nowe owady, co może być trochę męczące.
Ranga technik: A
Czas nauki: 50h
A - 5% S - 4%
Hachi Kisaki
"Królowa pszczół" to gigantycznych rozmiarów owad, który powstaje z miodu pszczół Hachiwaizu. Służy jako wierzchowiec na długich dystansach oraz pomocnik w walce na bliższych. Duża, szybka i ogromnie silna. Posiada własny zestaw ataków, który może łączyć wraz z Pszczelarzem z Hachiwaizu.
Ranga technik: S
Czas nauki: 80h
S - 10%
Ataki przywołanej pszczoły:
Ojoo Hari
Atak pszczelim żądłem. Ostre jak stal, duże niczym miecz, zatrute toksycznymi środkami. Odcięte, zrasta się ponownie z miodu królowej.
Ranga technik: S
Czas nauki: Dostajemy ją na start wraz z opanowaniem techniki.
Haniigawa
Technika polegająca na wypluciu miodowej rzeki, która potem zaczyna twardnieć. Złapane w nią ofiary zostają owinięte twardymi kokonami z miodu.
Ranga technik: S
Czas nauki: 60h
Hachi no Su
Technika wyzwalająca ogromne ilości miodu, z których powstaje wielki ul. Może posłużyć za kryjówkę lub do obrony przed atakiem.
Ranga technik: S
Czas nauki: 60h
Jihachi Kuchiku
Gdy Królowa Pszczół straci za jednym razem całe życie, może eksplodować miodową bombą.
Ranga technik: S
Czas nauki: 50h
By Noana & Santana & Ansha
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Programosy
.
Regulamin