Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Klan "Nara"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Klanowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ryo
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:43, 15 Sty 2009    Temat postu: Klan "Nara"


Klan Nara to mała rodzina, mieszkająca niegdyś na terenie Kraju Ognia. Wraz z powstaniem Konoha Gakure no Sato, zamieszkała w wiosce i udzielała jej swojej pomocy. Nie wyróżnialiby się niczym od innych rodzin, gdyby nie posiadali pewnej unikatowej zdolności. Członkowie klanu Nara, potrafią kontrolować i manipulować cień. Na dodatek nie chodzi o same nim poruszanie. Potrafią mu nadać właściwości fizycznie istniejącego przedmiotu. Klan posiada raczej techniki wspomagające, dlatego ich celem jest wspieranie drużyny z tyłu. Członkowie rodziny od pokoleń dziedziczą niespotykany intelekt, co jest w zasadzie ich główną bronią. Jak, że są praktycznie nie różniąca się od innych rodziną, nie mają żadnych specjalnych wymogów dotyczących ubioru.

Kekkei Genkai:
Kontrola Cienia

Umiejętności:

Shisaku

Członkowie klanu posiadają nieprzeciętny intelekt. Gdy myślą, mają zwyczaj składać ręce w charakterystyczny dla siebie sposób. Potrafią oni przemyśleć 200. ruchów w przód. Po przemyśleniach, Nara ma już gotowy plan.
Dar

Kage no Renkei

Normalnie jesteśmy w stanie kontrolować tylko nasz cień. Ta technika jednak pozwala nam „połączyć” cień z pozostałymi z otoczenia. Nie łączą się one w dosłownym tego słowa znaczeniu. Gdy nasz cień styka się z innym, możemy jakby „przeskoczyć” to miejsce, gdzie jest.
Ranga technik: C
Czas nauki: 12h


Techniki klanowe:

Kage Mane no Jutsu

Podstawowa technika klanu. Zezwala ona dowolnie manipulować naszym cieniem. Możemy zmieniać jego kierunek oraz rozciągać kosztem jego grubości. Z tego powodu okolica w jakiej walczymy jest bardzo ważna. Umownie cień możemy wydłużyć maksymalnie o 10-krotność jego długości, przy danym oświetleniu. Celem manipulacji jednak nie jest zabawa naszym cieniem. Gdy uda nam się, choć minimalnie dotknąć cieniu wroga, wówczas technika zaczyna działać. Gdy nasze cienie są połączone, cokolwiek zrobimy my, musi zrobić to ofiara techniki. Tyczy się to tylko ruchów ciała. Podczas trwania Kage Mane, przeciwnik może normalnie mówić. Podczas techniki można wykonywać ruchy nie wymagające bardzo dużej koncentracji oraz prostszych technik, gdyż zawiązanie pieczęci potrzebne jest jedynie przy "łapaniu przeciwnika.
Ranga technik: C
Technika, którą każdy przedstawiciel klanu umie od urodzenia.

Co turę: C - 3% B - 2% A - 1% S - 0.5%

Tajuu Kage Mane no Jutsu

Co lepsi przedstawiciele klanu, potrafią związać swoim cieniem kilku wrogów na raz. Technika zezwala na podzielenie swojego cienia i wysłanie go w kilku kierunkach. Jest to silniejsza wersja Kage Mane, przy której musimy uważać, by starczyło nam długości cienia.
Ranga technik: B
Czas nauki: 29h

Za każdą unieruchomioną osobę co turę: B - 2% A - 1% S - 0.5%

Kage Shibari no Jutsu

Technika wykonywana podczas trwania Kage Mane no Jutsu. By ją wykonać, należy zawiązać pieczęci małpy, tygrysa i szczura. Jest to jedna z technik, polegająca na manifestacji cienia w postaci fizycznej. Cień zaczyna oplatać ciało ofiary. Podczas trwania tej techniki, przeciwnik już nie musi robić tego co my, ale w zamian jest unieruchomiony przez cień. Nie ponosimy już kosztów za utrzymywanie Kage Mane.
Ranga technik: B
Czas nauki: 29h

Co turę: B - 3.5% A - 2.5% S - 1.5%

Kage Nui

Tzw. Igły cienia. Technika służąca i do ataku i do unieruchamiania przeciwnika. Nasz cień rozdziela się na wiele innych, które odrywają się od ziemi, po czym uderzają we wroga. Możemy przeciwnika przebić, bądź wymyślić jakieś bardziej kreatywne zastosowanie. W momencie, gdy „przedziurawimy" przeciwnika, zostaje on jakby przyszyty i nie może wykonywać żadnych ruchów. Technika stojąca na wysokim poziomie zaawansowania.
Ranga technik: A
Czas nauki: 40h

A - 4% S - 3%

Kage Buki no Jutsu

Jest to bardzo wymyślna technika. W naszej dłoni tworzymy broń z cienia. Może ona służyć do walki na krótki dystans. Jej głównym zadaniem jest jednak unieruchomienie przeciwnika, poprzez wbicie tejże broni w jego cień.
Ranga technik: A
Czas nauki: 39h

A - 4% S - 3%

Kage Kujiku

Technika wykonywana podczas Kage Shibari. Polega na tym, że cienie, które unieruchamiają ofiarę zaczynają ją zgniatać. By aktywować jutsu, wystarczy zawiązać pieczęcie psa, węża i szczura. Niestety, ponosimy koszty za utrzymywanie obu technik.
Ranga technik: A
Czas nauki: 40h

A - 5% S - 4%

Kageyose no Jutsu

Technika polega na związaniu przeciwnika za pomocą cieni, które „zrzucimy" na niego z pobliskich elementów, np. cienie drzew, krzewów. Wróg nie może wówczas wykonać żadnego ruchu, a my trzymamy go w garści (dosłownie w przenośni).
Ranga technik: S
Czas nauki: 54h

S - 4%

Kage Kubi Shibari

Najpotężniejsza i najskuteczniejsza ofensywna technika klanu Nara. Polega na tym, że gdy unieruchomiliśmy wroga za pomocą Kage Shibari, końce cieni oplątujących ofiarę przyjmują kształt dwóch, upiornych dłoni ze szponami. Chwytają one za gardło wroga i zaczynają go dusić.
Ranga technik: S
Czas nauki: 54h

S - 4%

By Noana & Santana & Ansha
Poprawione by Rekarafi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Techniki / Klanowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin