Adm
Administrator
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:08, 18 Sty 2009 Temat postu: Klan "Douhito" |
|
|
Jest to niezwykle specyficzny klan, lubujący się w działaniach szeroko rozumianych destrukcji poprzez eksplozje. Ich podstawową cechą fizyczną są otwory gębowe na wewnętrznych częściach dłoni i jeden większy otwór na klatce piersiowej. To właśnie te dziwne twory umożliwiają im wykorzystanie specjalnej wybuchowej gliny do mieszania jej ze swoją chakrą, celem wytwarzania wybuchowych dzieł. Powstające w ten sposób bomby mają kształt niewielkich figurek, przypominających najczęściej zwierzęta lub owady. Są oni w stanie je ożywiać, a następnie zdalnie nimi sterować, przez co stają się one jeszcze bardziej niebezpieczną bronią. Na dodatek bomby detonowane są w zależności od ich woli. Czynią to w wybranym przez siebie momencie, za pomocą aktywowania jej własną chakrą i wypowiedzeniem słowa „Katsu”. Można nazwać to „podstawowym” stylem walki klanu. Ze względu na posiadane uwarunkowania członkowie tego klanu preferują walkę na dużych i średnich dystansach, za wszelką cenę unikając bezpośredniego kontaktu z przeciwnikiem, a tym samym również z wywoływanymi eksplozjami.
Techniki:
Kibaku Bunshin no Jutsu
Jedna z silniejszych technik Klanu Douhito, nie wymagająca użycia żadnych pieczęci. Po dyskretnie dokonanej podmianie z własnym glinowym klonem, zaczyna on połykać glinę, ostatecznie rozdymając się i prowadząc do gigantycznej eksplozji niszczącej wszystko na swojej drodze. Prócz wielkiej siły destrukcyjnej technika ta pozwala na sfingowanie własnej śmierci i dyskretne oddalenie się z pola walki.
Ranga: A | Czas treningu: 23h
A - 5%, S - 3%
Kibaku Nendo
Podstawowa technika Klanu Douhito, pozwalająca na wykorzystanie eksplodującej gliny. Po wcześniejszym zmieszaniu chakry z gliną, uformowaniu oraz wykonaniu niezbędnych pieczęci, umożliwia nie tylko ożywienie glinianych tworów, lecz również zwiększenie ich rozmiarów. Technika kończy się w momencie dokonania detonacji.
Ranga: D | Czas treningu: Kekke Genkai
W zależności od planowanej siły wybuchu rozróżniane są cztery typy stosowanego materiału:
Kibaku Nendo • C1 - Stosowany do większości niewielkich tworów z gliny w tym pająków i ptaków.
Kibaku Nendo • C2 Dragon - Stosowany przy bardziej wyszukanych technikach np. C2 Dragon combo jutsu
Kibaku Nendo • C3 - Stosowanych do dużych eksplozji o rozległym zasięgu np. Speciality #18 Jutsu
Kibaku Nendo • C4 - Stosowany do najbardziej zabójczych technik np. Mikroskopowe Bomby Inbijiburu Dookasen
Hookai no Gijutsu
Ostateczna technika Klanu w której nie możemy wykorzystać klona. Przypomina z początku Jibaku Bunshin, jednak pokłady skumulowanej chakry są większe w całości przeznaczone na wywołanie potężnej kierunkowej eksplozji, której źródłem jest obiekt wielkości piłki golfowej. Użytkownik wykorzystując usta na klacie przerabia glinę, pokrywając się aż po mostek czarnymi pasami. To właśnie nimi wędrują wielkie pokłady energii, mieszanej natychmiast z połkniętą gliną. Umieszczona weń mieszanka doprowadza do wybuchu niszczącego wszystko w promieniu jednego kilometra od celu.
Jest to ostateczna technika Klanu, której uniknięcie jest prawie niemożliwe.
Ranga: S | Czas treningu: 45h
S - 35% -> po użyciu umiera się
Inbijiburu Dookasen
Technika polegająca na wykonaniu niezliczonej ilości mikro bomb, powielanych przy aktywacji. Są one tak małe i występując w takiej ilości, iż objęty nimi przeciwnik jest wyniszczany na poziomie komórkowym, bez szans na powstrzymanie ataku. Zaatakowane zostają wszystkie organizmy żywe oraz przedmioty martwe, mające bezpośredni kontakt z tymi niewidocznymi dla oka bombami.
Ranga: S | Czas treningu: 50h
S - 25%
C3 #18 Jutsu
Potężna technika, wykorzystując tryb chakry C3, polegająca na wykonaniu nietuzinkowej figurki, podobnej do skrzeczącego ptaka, którą można zrzucić nad celem, powodując zniszczenia, zdolne zrównać z ziemią całą wioskę. Tak jak w przypadku pozostałych technik, tak również wymaga aktywacji, powodujących gwałtowne powiększenie glinianego tworu. Dodatkowym efektem wizualnym jest rozłożenie skrzydeł oraz fakt, że raz uwolniona bomba tego typu, nie może zmienić kierunku lotu.
Ranga: A | Czas treningu: 32h
A - 18%, S - 13%
C2 Ryuu
Niezwykle złożona technika polegająca na wykorzystaniu chakry typu C2, do stworzenia olbrzymiego smoka, zdolnego zarówno do ataku jak również obrony. Prócz tego cechą tego tworu jest wytwarzanie kolejnych bomb, wydalanych na końcu ogona oraz wypuszczanie z paszczy bomb dowolnego typu wytworzonych z chakry C2 i C1. Stworzony w ten sposób smok, może zarówno latać, jak i poruszać się po lądzie.
Ranga: A | Czas treningu: 26h
A - 15%, S - 12%
C4 Garuda
Dużo silniejsza wersja Jibaku Bunshin w której połknięta i zmieszana z chakrą glina, zostaje wypluta i wykorzystana do stworzenia glinianego klona, który natychmiast zaczyna się rozdymać niczym balon, do niewyobrażalnych rozmiarów, ostatecznie rozpadając się i eksplodując.
Ważnym elementem tej techniki, prócz olbrzymiej siły, jest jednoczesne uwolnienie niewidocznych gołym okiem bomb, służących później do wykonania Karura'y.
Ranga: S (żeby móc używać tej techniki trzeba opanować "Nadare Masunendo" i "Inbijiburu Dookasen" | Czas treningu: 40h
S - 20%
Warukuchi
Technika polegająca na jedzeniu sporych ilości wybuchowej gliny, celem szybkiego uzupełnienia Jej braków w organiźmie. Stanowi podstawę do większości technik wykorzystujących gliniane klony.
Ranga: D | Czas treningu: 6h
Nadare Masunendo
Technika polegająca na wypluciu dużych pokładów rozrobionej gliny o żadkiej konsystencji. Pozwala to na dokonanie eksplozji na stosukowo dużym obszarze, bez konieczności formowania jakichkolwiek figurek i bez narażania samego siebie.
Ranga: D | Czas treningu: 10h
D - 5%, C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5%
Nendo Bunshin no Jutsu
Technika tworząca glinianego klona. Prócz sporej siły wybuchu, może stanowić doskonałą pułapkę na nieostrożnego przeciwnika, który odważy się zaatakować glinianą kopię. Taka bomba bowiem bardzo łatwo oblewa przeciwnika, chcąc go pokryć wybuchowym materiałem.
Ranga: D | Czas treningu: 12h
D - 7%, C - 5%, B - 4%, A - 2%, S - 1%
Suzume Kibaku no Jutsu
Podstawowa forma wytwórcza ptaków. Nie są one ani szybkie, ani nie posiadają ogromnej siły eksplozji. Są jednak szybkie do tworzenia w większych ilościach.
Ranga: B | Czas treningu: 20h
B - 1%, A - 0,5%, S - 0,25% (cena 1 ptaszka)
Kumo Kibaku no Jutsu
Kolejna technika formowania w której z gliny tworzone są niewielkie pająki. Mogą stanowić doskonały środek do akcji dywersyjnych, poruszając się bezszelestnie i powodując niewielkie eksplozje.
Ranga: C | Czas treningu: 14h
C - 1,5%, B - 1%, A - 0,5%, S - 0,25% (cena 1 pająka)
Mimizu no Jutsu
Technika ulepiania z gliny gąsienicy mogącej zakraść się do przeciwnika i unieruchomienia go, poprzez oplecenie całego ciała.
Ranga: C | Czas treningu: 15h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Tama Bakuretsu no Jutsu
Jedyna forma bomby, którą z powodzeniem można stosować w wodzie. Samonaprowadzająca się na cel, jest bardzo trudna do zauważenia, a tym samym do uniknięcia.
Ranga: C | Czas treningu: 15h
C - 5%, B - 4%, A - 3%, S - 2%
C1 Bakudan
Szybka i prosta technika tworzenia glinianych żuków, przydatnych w najróżniejszych okolicznościach. Choć pojedynczy egzemplarz nie może poważnie uszkodzić przeciwnika, to jednak cała gromada może okazać się problemem.
Ranga: C | Czas treningu: 15h
C - 1%, B - 0,5%, A - 0,25%, S - 0,1% (cena 1 żuka)
Futatsu Hebi no Jutsu
Technika polegająca na wykorzystywaniu wewnętrznych pokładów gliny. Przy pomocy dłoni posiadających jamy ustne, wypuszcza się na przeciwnika gliniane węże, zdolne opleść i unieruchomić przeciwnika.
Ranga: B | Czas treningu: 20h
B - 4%, A - 3%, S - 2%
Taka Kibaku no Jutsu
Jedne z najszybszych tworów z gliny. Naładowane skondensowaną chakrą są niezwykle szybkie, a przy tym zwrotne. Sama siła wybuchu również nie ustępuje pozostałym aspektom. Jako jeden z najdoskonalszych tworów tego klanu, Taka Kibaku jest uznawane za jedną z najniebezpieczniejszych technik, wymagających użycia umiarkowanych ilości chakry.
Ranga: B | Czas treningu: 20h
B - 2%, A - 1,5%, S - 1% (cena 1 ptaka)
Daifukuroo no Jutsu
Technika formowania gliny, pozwlająca stworzyć sowę wielkich rozmiarów. Prócz powszechnie posiadanych walorów destrukcyjnych, twór ten może stanowić niezwykle wygodny, a do tego zwrotny transport.
Ranga: B | Czas treningu: 19h
B - 5%, A - 4%, S - 3%
Daishi no Jutsu
Kolejny twór, którego głównym przeznaczeniem jest transport. W przeciwnieństwie jednak do swojego sowiego odpowiednika, Daishi jest znacznie szybszy i zwrotniejszy.
Ranga: B | Czas treningu: 21h
B - 5%, A - 4%, S - 3%
Yaizo no Jutsu
Technika polegająca na wytworzeniu z glinianego smoka, mniejszego tworu. Jest szybki i zwinny, a wielkość eksplozji ów miniatury smoka jest większa niż w większości innych Jutsu.
Ranga: A | Czas treningu: 22h
Zabiera 1/2 możliwości wytwarzania tworów ze smoka
Hooikau no Jutsu
Kolejna ciekawa i niezwykle groźna technika w której glina zostaje uformowana na kształt i podobieństwo pasikoników. Niezwykle skoczne i zwinne, mają za zdanie przyczepić się do przeciwnika, a następnie eksplodować. Ich szybkość poruszania znacznie przekracza możliwości przeciętnych shinobi. Ich jedyną wadą jest siła eksplozji pojedynczego pasikonika.
Ranga: A | Czas treningu: 40h
A - 1%, S - 0,5% (koszt 10 pasikoników)
Ouwashi no Jutsu
Forma glinianego orła, stanowiąca najdoskonalszą formę transportową. Niezwykle szybka i zwinna, stanowi nieoceniony atut zarówno podczas ucieczki, jak również podczas walki.
Ranga: A | Czas treningu: 30h
A - 6%, S - 3%
Sanoochi no jutsu
Kolejna forma transportowa. Tym razem ptak kolejny raz uzyskuje nie tylko większą szybkość ale również rozmiary. Stosowany może być również jako niezwykle efektowna bomba.
Ranga: A | Czas treningu: 45h
Nuade no jutsu
Jest to forma latającego gargulca. Choć ten twór jest znacznie wolniejszy od innych mu podobnych glinek, to jednak posiada niezwykle dużą ilość materiłu wybuchowego, czyniąc ogromne spustoszenia.
Ranga: A | Czas treningu: 35h
Zabiera 1/2 możliwości wytwarzania tworów ze smoka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adm dnia Nie 3:51, 18 Sty 2009, w całości zmieniany 20 razy
|
|