Adm
Administrator
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:45, 13 Sty 2009 Temat postu: Klan "Ayatsuri" |
|
|
Nie jest to klan w pełnym tego słowa znaczeniu, a raczej: „Klub Miłośników Lalek" - jak sami nazywali się jego członkowie. Najwybitniejsi z jego członków zyskali takie przydomki takie jak np. „Sasori Czerwonych Piasków” („Akasuna no Sasori"), co w sensie dosłownym oznacza „piaski przesączone krwią". Zatem jest to idealne określenie dla kogoś, kto zamordował ponad setkę osób. Ayatsuri jest klanem lalkarzy wykorzystującym do walk najprzeróżniejsze kukiełki. Dobrze wyszkolonemu kuglarzowi do ataku i obrony wystarczy jedynie sama kukiełka.
Ich marionetki to dobrze przemyślane konstrukcje z ukrytą bronią w swoim wnętrzu. Lalki te mają wiele zastosowań, gdzie każda ich część odpowiada za inną czynność. Marionetki kontrolowane są specjalnymi nićmi wytworzonymi z chakry, co daje dużą swobodę podczas walki.
Po wstąpieniu do „Klubu Miłośników Lalek” otrzymuje się swoją pierwszą, prostą kukiełkę. Po nabraniu doświadczenia można posługiwać się bardziej zaawansowanymi marionetkami, jak i większą ich ilością.
Kekkei Genkai:
Władza nad marionetkami
Techniki klanowe:
Kugutsu no Jutsu
Ta technika jest wyznacznikiem możliwości lalkarza. Wraz z jego wzrostem możemy coraz to sprawniej posługiwać się kukłami. Mamy możliwość kontrolowania coraz to lepszych marionetek, jak i używania ich w większej ilości. Musi być ona blisko nas, żeby móc się do niej "podpiąć" nićmi chakry. Dzięki tej technice możemy także sterować zwykłymi przedmiotami przy pomocy stworzonych nici.
Dar
D - 2, C - 1,5%, B - 1%, A - 0,5%, S - 0,5% - na turę za 1 kukłę
Hansou: Guujin
Technika pozwalająca zapieczętować swoje kukły w zwojach. Dzięki temu jutsu możemy przenosić więcej, niż tylko jedną marionetkę.
Ranga technik: D
Czas nauki: 8h
D - 4%, C - 3%, B - 2%, A - 1%, S - 0,5%
Yubi Tenraku
Jest to bardzo prosta technika. Polega na podłączeniu się do określonej części ciała jakiejś osoby i wstrzymaniu ruchu jej danej kończyny. Jest to dyskretna technika i aby ją wykonać wystarczy zaledwie delikatne poruszać palcami.
Ranga technik: D
Czas nauki: 10h
D - 2%, C - 1,5%, B -1%, A - 0,5%, S - 0,5% - za 1 turę
Soushuuha
Jest to jedna z technik Chiyo. Wyciągała ona zawieszonych razem na sznurku 10. kunai, które następnie łączyła ze swoją chakrą, by potem wystrzelić je z niezwykłą szybkością w stronę wroga. Najlepsze w tym jutsu jest to, że można zmienić kierunek kunai w trakcie lotu w taki sposób, by ominęły obronę przeciwnika lub skierowały się na inny cel. Jest to także przydatne do przejmowania kontroli nad innymi obiektami. Gdy kunai dotknął jakiejś rzeczy, wówczas przy pomocy włożonej w niego Chakry, można podpiąć do niej nici i ją kontrolować, np. cudzą kukiełkę.
Ranga technik: C
Czas nauki: 13h
C - 1,5%, B - 1%, A - 0,5%, S - 0,5% - za 1 kunaia
Hansou: Buki Guujin
Kolejne kuglarskie pieczętowanie. Tym razem pieczętujemy jakieś części kukiełek, np. dodaktowe mechanizmy, bronie, itd.
Ranga technik: C
Czas nauki: 15h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Technika polega na tych samych zasadach, co tradycyjne kawarimi. Różni się tylko o tyle od niego, że zamiast pnia czy głazu pojawia się nasza kukła.
Ranga technik: C
Czas nauki: 18h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Fukumen no Jutsu
Jest to ciekawe zastosowanie kukiełki do celów zwiadowczych. Nasza kukła przypomina człowieka, którego wygląd możemy zmieniać dowolnie - również na wzór innych osób. Im lepsza kontrola chakry, tym lepsza kopia.
Ranga technik: C
Czas nauki: 19h
C - 4%, B - 3%, A - 2%, S - 1%
Jikki Chikamatsu no Shuu
Jest to technika przeznaczona tylko dla lepszych kuglarzy. Polega na tym, że przy całkowicie sprawnych rękach kuglarz może sterować aż 10 kukłami naraz! Dzieje się to za sprawą tego, że jeden palec ręki, przypada na jedną kukiełkę. Oczywiście przy niesprawnych palcach, itd. można sterować mniejszą ich ilością.
Ranga technik: B
Czas nauki: 24h
B - 2%, A - 1%, S - 0,5% - za 1. turę
Meka no Youhin
Za pomocą tej techniki możemy wszczepiać mechaniczne elementy kukiełek do swojego ciała, a w końcowym stadium prawie całkowicie zamienić swoje ciało w marionetkę. Aby kontrolować chakrę i żyć potrzebujemy tylko serca, więc wszystko oprócz niego i mózgu możemy zmienić w kukłę.
Ranga technik: B
Czas nauki: 26h
B - 5%, A - 4%, S - 3%
Setsuzoku
Doświadczony marionetkarz potrafi z powrotem połączyć się ze swoją kukiełką, jeśli przed chwilą zerwał sterujące nią nici z chakry.
Ranga technik: B
Czas nauki: 29h
B - 3%, A - 2%, S - 1%
Chakra no Tate
Ninjutsu używane przez lalkarz. Stwarzamy tarczę, która powstaje poprzez emitowanie chakry do specjalnie zrobionych rąk. Chakra tworzy powłokę na stelażu w ręce tworząc tarczę, która potrafi zablokować wiele śmiertelnych ataków. Jednakże, gdy jej zbytnio używamy, zawiasy mogą się poluzować, a ręka zepsuć.
Ranga technik: B
Czas nauki: 31h
B - 6%, A - 5%, S - 4%
Yuuki Shitai no Dansou
Silna technika defensywna. Dzięki niej możemy przenieść nasze człowiecze części (tj. mózg, serce i inne organy, które zachowaliśmy po zamianie w kukłę) do innego, sztucznego ciała - kukiełki. Możemy je przenosić bez konieczności kontaktu z kukiełką; wystarczy nam do tego chakra.
Ranga technik: B
Czas nauki: 34h
B - 5%, A - 4%, S - 3%
Taisha no Youhin
Bardzo zaawansowana technika, wymagająca wcześniejszego przemienienia się w kukiełkę. Technika polega na złożeniu się z powrotem do pełnej formy, jeśli ulegliśmy zniszczeniu. Możemy to zrobić, kiedy nasz rdzeń (mózg, serca) jest w całości i wtedy, gdy możemy kumulować nim chakrę.
Ranga technik: A
Czas nauki: 37h
A - 6%, S - 4%
Sutoringusu no Soujuu
Jest to jedna z bardziej zaawansowanych technik kuglarskich. Linki chakry możemy podpiąć do żywej osoby i manipulować jej ruchami. Oczywiście linki można podpinać do wszystkiego, np. mieczy, noży, pniaków, itd, a także do cudzych kukiełek. Jedynym ograniczeniem jest wielkość przedmiotu, do którego przyłączamy nici.
Ranga technik: A
Czas nauki: 40h
A - 1,5%, S - 1% - Za turę kontrolowania żywej osoby lub za 1. ruszony przedmiot
Karakuri Engeki, Kuro Higi Ippatsu
Niesłychanie niszczycielska technika, w której wróg zostaje złapany przez marionetkę, następnie uwięziony w niej a na końcu zabity. Jest to śmiertelna technika bardzo podobna do „Pustynnego Pogrzebu", gdzie atak kończą marionetki.
Ranga technik: A
Czas nauki: 45h
A - 8%, S - 4%
Shishi heikou
Sekretna technika pieczętująca babci Chiyo. Wypuszcza ona głowę w kształcie potwora, którego zęby są niezwykle ostre. Jeżeli potwór przebije ciało przeciwnika, od razu pojawiają się pieczęcie uniemożliwiające mu nawet najmniejszy ruch.
Ranga technik: A
Czas nauki: 47h
A - 4%, S - 3%
Satetsu Shigure
Po uwolnieniu „żelaznego piasku” z ust kukły shinobi zamienia ów surowiec w setki żelaznych pocisków, którymi ostrzeliwuje przeciwnika.
Ranga technik: A
Czas nauki: 51h
A - 2%, S - 1,5% - Za 15 pocisków z żelaznego piasku
Sanbou Kyuukai
Trzy z lalek (pochodzących z techniki „Shiro Higi – Jikki Chikamatsu no Shuu”) ustawiają się w specjalnej pozycji, tworząc swego rodzaju trójkąt, po czym wystrzeliwują w stronę przeciwnika potężną falę uderzeniową. Przed tym jednak każda z nich otwiera swoje usta, za którymi znajdują się kolejno znaki: „Buddha” (przyp. Budda, założyciel buddyzmu), „Dharma” (przyp. nauki Buddy) i „Sangha” (przyp. wspólnota mnichów buddyjskich). Są one źródłem mocy techniki, jednak działają jedynie w tym unikatowym połączeniu.
Ranga technik: A
Czas nauki: 57h
A - 10%, S - 6%
Aka Higi - Hyakki no Souen
Technika polegająca na tych samych zasadach jak panowaniu nad 10. kukłami. Tyle, że w tym jutru mamy kontrolę nad 100. lalkami (czyli przypada 10. kukieł na 1. palec).
Ranga technik: S
Czas nauki: 60h
S - 3% - za turę używania 100. kukiełek
Satetsu
Jest to najsilniejsza technika Trzeciego Kazekage, dzięki której był postrzegany jako najsilniejszy w historii Ukrytej Wioski Piasku. Polegała ona na wytworzeniu mnóstwa Żelaznego Piasku, który mógł zmienić się w każdy rodzaj broni, jaki tylko Kazekage sobie zażyczył, co przydatne było w wielu sytuacjach i walkach. Kazekage miał unikalne ciało, które pozwalało mu zmieniać Chakrę w pole magnetyczne, dzięki czemu mógł kontrolować piasek. Po zabiciu Trzeciego, Sasori stworzył z niego kukłę i wówczas technika Satetsu dostała się w jego użycie.
Ranga technik: S
Czas nauki: 68h
S - 3,5%
Satetsu Kaihou
Shinobi po stworzeniu ogromnego bloku z tego surowca unosi go w górę, po czym zamienia w „las” zakrzywiających się na wszystkie strony igieł, które rozprzestrzeniają się po całym terenie. Nawet niezwykle zwinnemu ninja trudno jest wyjść z tej techniki bez jakiegokolwiek zadrapania, ponieważ ma ona bardzo duży zasięg, a gęstość kolców utrudnia poruszanie się. Na dodatek igły te są zatrute, przez co nawet lekkie ukłucie może skończyć się fatalnie (paraliż ciała i śmierć w przeciągu trzech dni).
Ranga technik: S
Czas nauki: 85h
S - 12%
Nintsuri no Jutsu
Jest to najtrudniejsza i najniebezpieczniejsza technika Ayatsuri. Polega na zamienieniu człowieka w kukiełkę i to nie na chwilę, lecz na stałe. „Ludzka kukiełka" posiada chakrę taką, jaką miała za życia, ale też potrafi także wykonywać te same techniki. Oczywiście kuglarz może ją modyfikować. Aby „Ludzka kukiełka” działała jak należy, potrzebne jej serce (do kumulowania chakry). Jeśli przemieniony miał kekkei genkai to i jako kukiełka je również posiada. Żeby zmienić kogoś w kukłę, potrzeba skomplikowanego procesu, w którym osoba przemieniana musi być nieruchoma i leżeć na płaskiej powierzchni. Na początku trzeba nakreślić naokoło niej koło z pieczęci pisemnych, a potem wykonać niezwykle trudną i czasochłonną technikę przemieniającą człowieka żywego w drewnianą lalkę do walki.
Ranga technik: S
Czas nauki: 120h
S - 18%
By Noana & Santana & Ansha
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adm dnia Pon 1:49, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|