Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulamin wiosek, zarządców i napadów.

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Regulamin i zasady / Instrukcje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adm
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:45, 17 Sty 2009    Temat postu: Regulamin wiosek, zarządców i napadów.

Regulamin wiosek i ich zarządców:

1. Mieszkańcy nie mogą obrażać zarządcy wioski, gdyż może spotkać ich za to kara w działach fabularnych
2. Za niesubordynacje wobec rozkazu zarządcy wioski postać może spotkać kara (taka jakiej zażyczy sobie 'władca')
3. Tereny w wiosce są dostępne tylko dla jej mieszkańców. Każda postać z innej wioski, nie posiadająca zezwolenia na przebywanie tam może zostać złapana/zabita przez innych userów, jak i "Shinobi NPC".
4. W działach wiosek istnieją subfora dostępne dla wszystkich (tereny krajów). Tam wszyscy mogą spotykać się bez żadnych konsekwencji fabularnych.
5. Zarządca wioski może mianować 2 osoby na stanowisko skarbnika i generała.
6. Skarbnik zarządza finansami wioski, musi również dbać o regularne zarządzanie pieniędzmi z podatków.
7. Generał jest funkcją odpowiedzialną za obronę wioski. To On decyduje w jakich działach i w jakiej sile maja być rozmieszczone wojska. Zakupuje również Shinobi NPC i w razie walki z ich udziałem ma pierwszeństwo do poprowadzenia ataku/obrony.
8. Zarządca wioski musi stale odświeżać powierzone mu tematy, jak i ustalać sprawy związane z wioską. Inaczej może zostać zastąpiony na stanowisku.
____________________________________________________________

Regulamin Napadów:

1. Napaść można na 2 osoby w ciągu 1 dnia.
2. W czasie napadu trzeba liczyć się z interwencją innych userów lub Shinobi NPC (kontrolować ich może również porywany, o ile należą Oni do jego wioski).
3. Po udanej napaści na tle rabunkowym, atakujący zyskuje 20% majątku zaatakowanego.
4. Po udanej napaści na tle porwania, atakujący zabiera porwanego do więzienia wewnątrz wioski/organizacji. Może zażądać za niego okupu.
5. Po nieudanej napaści/porwaniu, napastnik może zostać zabity bądź zaprowadzony do więzienia.
6. Okup może wynosić od 0 do 1000jenów.
7. Porwanie/napaść musi trwać minimum po 4 posty każdej ze stron biorącej udział w akcji.
8. Zaatakowana osoba nie może zniknąć w czasie trwania akcji, chyba że unieruchomi swego przeciwnika na kolejny post.
9. Jeżeli napadający nie działał z rozkazu wioski/organizacji, zarządca/lider ma prawo go wyrzucić (wyjątek stanowi okres wojny).

By Urcuś aka Kakuz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adm dnia Sob 23:28, 17 Sty 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.scylla.fora.pl Strona Główna -> Regulamin i zasady / Instrukcje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin